Kolejna odsłona Sherlocka Holmesa z Borysem Szycem i wakacyjna kampania Storytel

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kolejna odsłona Sherlocka Holmesa z Borysem Szycem i wakacyjna kampania Storytel

Od początku lipca br. na platformie Storytel jest już dostępna trzecia część serii o przygodach Sherlocka Holmesa w interpretacji Borysa Szyca. Postać legendarnego detektywa towarzyszy również wakacyjnej kampanii reklamowej platformy z rozrywką audio.

Pierwszy z pięciu zbiorów opowiadań o przygodach detektywa Sherlocka Holmesa, wydany po dwóch powieściach: „Studium w Szkarłacie” i „Znak Czterech”, od początku lipca br. jest dostępny w formie audiobooka w aplikacji Storytel. To trzecia odsłona genialnej interpretacji opowieści o słynnym detektywie w wykonaniu Borysa Szyca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Borys Szyc w roli Sherlocka Holmesa na Storytel zadebiutował pod koniec kwietnia br. W audiobookach aktor w genialny sposób wciela się nie tylko w rolę tytułowego bohatera opowiadań, ale również pozostałe postaci stworzone przez sir Arthura Conan Doyle’a. Niezwykłą interpretację docenili użytkownicy aplikacji. Powieść „Studium w Szkarłacie” od dwóch miesięcy utrzymuje się w TOP 10 najchętniej słuchanych tytułów na Storytel.

„Jedyny w swoim rodzaju Sherlock Holmes” w wakacyjnej kampanii Storytel

W kampanii promującej projekt wykorzystano nie tylko głos, ale także wizerunek aktora. W wideo promujących produkcję Borys Szyc występuje w czterech różnych odsłonach, a klip umieszczony pod koniec kwietnia na kanale na YouTubie wyświetlono już przeszło 820 tys. razy.

Z początkiem lipca wystartowała również wakacyjna kampania telewizyjna Storytel, w której obok spotu wizerunkowego emitowanego w kanałach TVP, Polsat i TVN można również zobaczyć billboardy sponsorskie z Borysem Szycem w roli Sherlocka Holmesa i Ireny Adler.

Kampanię telewizyjną uzupełnia kampania online na YouTubie i w social mediach z wykorzystaniem krótkich, zabawnych wideo, odsyłających do aplikacji.

Słynnego detektywa nie zabrakło również podczas najdłuższego festiwalu wakacyjnego Kino Letnie Sopot – Zakopane, którego Storytel jest sponsorem. Wideo z Borysem Szycem w czterech różnych odsłonach jest emitowane podczas projekcji nad morzem i w górach w „Piątki ze Storytel”. Sherlock Holmes jest również bohaterem outdoorowej kampanii marki, w ramach której w Warszawie pojawiły się billboardy i citylighty.

Kreacje do kampanii przygotował butik kreatywny The Hares. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry.

Do końca roku w aplikacji Storytel będzie można wysłuchać jeszcze kolejnych sześciu odsłon opowieści o detektywie Holmes w interpretacji Borysa Szyca, w tym m.in. kolejnego zbioru opowiadań pt. „Wspomnienia Sherlocka Holmesa” oraz słynnej powieści „Pies Baskerville’ów”. Na dedykowanej projektowi stronie internetowej www.sherlockholmes.storytel.com, można wysłuchać fragmentów produkcji i skorzystać z 30 dni bezpłatnego testowania aplikacji z audiobookami.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij