Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Motywujący recykling z Multikinem

Warszawa wspiera eko-działania! Multikino zostało jednym z partnerów akcji organizowanej przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, promującej recykling. Każdy mieszkaniec stolicy, który zechce wesprzeć projekt, będzie mógł zbierać punkty podlegające wymianie na specjalne bonusy m.in. od Multikina.
O autorze
1 min czytania 2019-07-17

Na Placu Bankowym oraz przy ul. Ząbkowskiej stanęły pierwsze z 10 recyklomatów. Po wrzuceniu do nich pustych butelek (szklanych i plastikowych) lub aluminiowych puszek warszawiacy otrzymają ECO-punkty. Z pomocą specjalnej aplikacji na telefon będą mogli je wymienić na zniżki do Multikina! Zebrane szkło, plastik i aluminium trafią do powtórnego wykorzystania.

20 EKO-punktów podlega wymianie na kartę Rodzina do Kina, za 25 EKO-punktów uczestnicy akcji mogą otrzymać M!Kartę. Po uzbieraniu 30 EKO-punktów przysługuje zniżka na zestaw w barze – zestaw Oscar po zniżce kosztuje 14,90 zł. 40 EKO-punktów można wymienić na bilet do dowolnego Multikina w cenie 16 zł.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy uruchomić aplikację „ETS Portfel” na telefonie, zeskanować swój indywidualny kod na recyklomacie i wrzucać pojedynczo surowce, a na koncie pojawią się ECO-punkty. System jest ekologiczny – maszyny nie wymagają drukowania paragonów i posiadania kart. Aplikacja, służącą do zbierania ECO-punktów, jest dostępna w systemie Android i iOS.

Do inicjatywy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy dołączyli partnerzy, którym szczególnie zależy na edukowaniu i zachęcaniu warszawiaków do segregacji odpadów. Zbierający ECO-punkty mogą wybrać benefity z szerokiego pakietu: rabat na kawę w Costa Coffee, tańszy bilet do Teatru Dramatycznego czy zniżki na spektakle i imprezy w Teatrze Capitol. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj