Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra

Eskadra – jedna z najdłużej działających, niezależnych agencji reklamowych w Polsce – z nowym dyrektorem kreatywnym. Stanowisko to objął Daniel Szczęk.

Daniel Szczęk związany jest z branżą reklamową od 2008 roku. Swoją karierę zaczynał w agencji reklamowej Schulz Brand Friendly jako junior copywriter. Seniorskie stanowisko objął w agencji S4, a rozwijał się w agencjach Brandman oraz Opcom, gdzie oprócz pisania copy zajmował się zarządzaniem kreacją. W Eskadrze zaczął pracować rok temu jako creative group head. Dzięki kilkunastu wygranym projektom i sprawnemu zarządzaniu zespołem awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Szczęk stale współpracował z takimi markami jak m.in.: Mitsubishi, Netto, OLT Express, Galeria Krakowska. Odpowiadał również za realizację ponad 20 kampanii łączonych ATL, BTL i digital dla marek takich jak Oranżada Hellena, Red Bull, PKP, UOKiK, BPH, Cinema City czy Śnieżka.

Jako dyrektor kreatywny w Eskadrze będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie kreatywne zespołu kreacji, kierowanie projektami komercyjnymi wraz z ich oceną oraz podejmowanie kluczowych decyzji dotyczących przetargów i stałych klientów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij