TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Co zrobić z niechcianymi książkami? W ramach akcji Poczytajmi.pl możemy oddać je do bibliotek i domów dziecka

Co zrobić z niechcianymi książkami? W ramach akcji Poczytajmi.pl możemy oddać je do bibliotek i domów dziecka
Z pewnością każdy z nas posiada w domu książki, których już nie potrzebuje. Teraz w ramach projektu Poczytajmi.pl możemy zrobić dobry uczynek i bezpłatnie oddać je do bibliotek oraz czytelni w szkołach, szpitalach czy domach dziecka w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2019-07-22

Projekt Poczytajmi.pl powstał z inicjatywy Emila Szymańskiego, który w 2017 roku otworzył swój własny antykwariat internetowy. Przyjmując książki od klientów, jedynie około 10% z nich nadawało się do dalszej odsprzedaży. „Mimo to klienci często nalegali, żebym zabierał od nich wszystkie książki, które mieli mi do zaoferowania, ponieważ jak twierdzili i tak nie mieliby co z nimi zrobić” – czytamy na stronie głównej akcji.

Tak też zrodził się pomysł na to, by te nienadające się do odsprzedaży książki przekazywać dalej. W ramach projektu Poczytajmi.pl możemy więc oddać nasze nieużywane już książki, które następnie trafią do bibliotek oraz czytelni w szkołach, szpitalach czy domach dziecka w całej Polsce.

Celem akcji jest też przede wszystkim promowanie czytelnictwa w Polsce, bowiem im więcej książek w bibliotekach czy czytelniach, tym większe prawdopodobieństwo, że każdy znajdzie tam coś dla siebie.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji organizacji „Zaczytani” pod koniec maja br. przed PKiN w Warszawie pojawiły się nietypowe kolorowe ławki, które miały za zadanie zachęcać mieszkańców miasta do czytania książek.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Holandia co roku świętuje tydzień książki, który wypada w ostatnie dni marca. W tym roku firma kolejowa NS postanowiła z tej okazji oferować za darmo bilety tym pasażerom, którzy czytali książkę Jana Siebielinka „Jas Van Belofte”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

W lutym br. McDonald’s do zestawów Happy Meal zamiast zabawki dodawał książki.

PS4

Jak Dorota Masłowska, Joanna Opiat-Bojarska, Wojciech Chmielarz, Jakub Małecki, Szczepan Twardoch i Jakub Żulczyk reagują na krytykę czytelników i recenzje ich książek wystawione w portalu lubimyczytac.pl.