Na początku lutego pisaliśmy, że od 24 stycznia przez najbliższe 6 tygodni w ramach akcji „The Happy Reader” dzieci zamawiające zestawy Happy Meal w australijskich i nowozelandzkim McDonaldach otrzymają jako dodatek nie zabawkę, a książkę. Teraz okazuje się, że akcja weszła także do Polski.
Happy Meal uczy, bawiąc, i bawi, ucząc! – z takim założeniem powstał popularny zestaw, który marka McDonald’s stworzyła dla swoich najmłodszych klientów. Na co dzień w kolorowym pudełku oprócz przysmaków można znaleźć również zabawkę. Od teraz w ofercie Happy Meal znajdą się również książeczki do czytania.
Zobacz również
McDonald’s chce kształtować w ten sposób pasję do czytania wśród najmłodszych. Wraz z dziecięcym zestawem będzie można otrzymać książkę z serii 12 opowiadań o przygodach bliźniaków, którzy przenoszą się wraz z rodzicami do ery dinozaurów. Ich autorką jest Cressida Cowell, znana m.in. z powieści „Jak wytresować smoka”. Książki są dostępne wyłącznie w McDonald’s. W ofercie będą pojawiać się wymiennie co 8 tygodni.
Jak Dorota Masłowska, Joanna Opiat-Bojarska, Wojciech Chmielarz, Jakub Małecki, Szczepan Twardoch i Jakub Żulczyk reagują na krytykę czytelników i recenzje ich książek wystawione w portalu lubimyczytac.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Z serii niestandardowych promocji książek – w lipcu 2018 roku na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi stanęły bajecznie kolorowe ławki w kształcie książek. Zaprojektowali je znani malarze i artyści ze świata mediów, muzyki, filmu czy literatury.