Lidl Polska marketem roku 2019

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lidl Polska marketem roku 2019

Lidl Polska stawia na wysokiej jakości produkty oferowane w niskiej cenie. Ponadto sieć rozwija swoje sklepy i stosuje w nich ekologiczne rozwiązania oraz rozszerza usługi e-commerce. Działania firmy zostały ostatnio docenione wyróżnieniem „Market Roku 2019” oraz „Retail Business Awards 2019”.

Głównym celem Lidl Polska jest oferowanie klientom wysokiej jakości produktów stworzonych w poszanowaniu środowiska naturalnego, w niskiej i atrakcyjnej cenie. Z myślą o klientach sieć kilka razy w tygodniu zmienia ofertę, proponując wiele atrakcyjnych promocji cenowych. Klienci mają do dyspozycji również uruchomioną w 2019 roku aplikację Lidl Plus, za pośrednictwem której mogą skorzystać z dodatkowych promocji oraz zniżek rabatowych. Działania Lidl Polska w zakresie oferowania atrakcyjnych cen zostały nagrodzone wyróżnieniem „Market Roku 2019” w kategorii „Najefektywniejsza strategia cenowa”. Nagroda została przyznana za najbardziej skuteczną strategię cenową spośród sieci handlowych w Polsce w 2019 roku, w tym za najlepszy stosunek ceny do jakości i atrakcyjne promocje cenowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Jesteśmy dumni, że po raz kolejny działania Lidl Polska zostały docenione oraz nagrodzone przez przedstawicieli branży retail. Każdego dnia zespół ponad 20 tysięcy naszych pracowników pracuje nad tym, aby zakupy klientów były udane. W tym celu wciąż podwyższamy jakość produktów, dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo oferowanej przez nas żywności, a asortyment sprzedajemy w niskiej, atrakcyjnej cenie. Jesteśmy firmą społecznie odpowiedzialną, dlatego istotne są dla nas również działania z zakresu CSR w ramach pięciu filarów, które tworzą następujące obszary: środowisko, społeczeństwo, asortyment, dostawcy i pracownicy – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager, Lidl Polska.

Lidl Polska na bieżąco śledzi obecne trendy dotyczące stylu życia, kuchni, czy formy dokonywania zakupów przez Polaków. Aby być jeszcze bliżej klienta, sieć rozszerzyła ofertę usług online i w 2019 roku uruchomiła Lidl-sklep.pl – sklep internetowy, który od startu cieszy się dużą popularnością. Sieć obserwuje również nawyki żywieniowe klientów – w odpowiedzi na rosnącą popularność diet roślinnych rozszerza ofertę warzyw i owoców dostępnych na „Ryneczku Lidla” oraz wprowadza wege produkty m.in. burgery i klopsy roślinne, naturalne, wegańskie kosmetyki marki własnej Cien Food for Skin czy zamienniki produktów z mleka krowiego. Właśnie w kategorii trendów Lidl Polska otrzymał nagrodę „Retail Business Awards 2019”. Kapituła złożona z przedstawicieli Business Centre Club wyróżniła sieć tytułem „Kreator trendów rynkowych”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij