Badanie zachowań kupujących w punkcie sprzedaży - raport Open Research

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Badanie zachowań kupujących w punkcie sprzedaży - raport Open Research

Z badań Omnibus przeprowadzonych w marcu 2013 roku przez Open Research wynika, że klienci podczas zakupu artykułów spożywczych kierują się w pierwszej kolejności ceną, następnie jakością, a na trzecim miejscu promocją danego produktu.

Wyniki te nie dziwią. Od dawna wiadomo, że dla nabywcy ważna jest przede wszystkim wysoka jakość w przystępnej cenie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pojawia się jednak pytanie czy przytoczone wyżej deklaracje rzeczywiście pokrywają się z faktycznymi zachowaniami klientów w punkcie sprzedaży? Czy dane deklaratywne dostarczają prawdziwych odpowiedzi na pytanie jak klienci zachowują się w trakcie dokonywania zakupów oraz co wpływa na ich ostateczną decyzję o nabyciu danego towaru?

Jeśli dla klientów tak ważna jest promocja, to jaka jej forma jest najskuteczniejsza i w jaki sposób reagują oni na poszczególne jej typy? Czy klienci rzeczywiście zwracają uwagę na promocje cenowe, a może dużo skuteczniejsze są pozacenowe okazje? Jakie elementy in-storowe, tj. makro i mikro nawigacja efektywnie działają i wpływają na zadowolenie z zakupów?

Czy klienci zauważają dodatkowe ekspozycje produktów, w jaki sposób poruszają się po sklepie, ile czasu potrzebują na podjęcie decyzji, na ile angażują się oni w zakupy towarów z danych kategorii?

Należy sobie uświadomić, że na postawione wyżej pytania dane deklaratywne nie dostarczą nam wyczerpującej i obiektywnej odpowiedzi. W tej sytuacji dużo bardziej wartościowe okazują się badania rzeczywistych zachowań klienta. Aby to udowodnić przedstawiamy częściowe wyniki badania przeprowadzonego przez nas w maju 2013 roku. Raport z badania dostępny jest na stronie: www.openresearch.pl 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij