Żywiec Zdrój wystartował z kinową kampanią „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia” z udziałem super-bohatera – SpiderMana

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Żywiec Zdrój wystartował z kinową kampanią „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia” z udziałem super-bohatera – SpiderMana

W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan.

Kampania „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia” obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i komunikację „off-screen” na plazmach w holach kinowych. Została ona także połączona ze sprzedażą koncesyjną w barach Cinema City, gdzie można nabyć wodę Żywiec Zdrój w limitowanej odsłonie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kreacja kampanii związana jest z filmem nakręconym na podstawie komiksów Marvel. Na nowych opakowaniach wody Żywiec Zdrój pojawili się bohaterowie filmu „Spider-Man: Daleko od domu”, który niedawno miał swoją premierę i od tego czasu bije rekordy popularności na całym świecie. W Polsce od 5 lipca br. film obejrzało już ponad pół miliona widzów. Piętnastosekundowe spoty reklamowe emitowane są na ekranach właśnie przed seansami o człowieku – pająku oraz przed filmami familijnymi.

Kreację opracowała agencja NAV agency. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij