Każdy nowy odcinek Top Gear to premiera! BBC Brit wystartowała z kampanią kultowego programu motoryzacyjnego

12 czerwca br. w ramówce BBC Brit pojawiły się premierowe odcinki nowej odsłony kultowego programu motoryzacyjnego „Top Gear”. Każdy kolejny odcinek 27. sezonu to kampania premiery.
O autorze
1 min czytania 2019-07-23

Za nami premiera 27. sezonu „Top Gear”. Zmienili się prowadzący, ale formuła programu jest taka sama – to nadal efektowne show i prawdziwe moto-emocje. Kilka dni przed emisją pierwszego odcinka ruszyła szerokozasięgowa kampania programu. Ma ona o tyle ciekawą formułę, że każdy nowy odcinek to komunikacja premiery, która pod względem mediowym obejmuje zarówno kanały online, jak i offline.

Kampania będzie trwała do ostatniego odcinka serii, czyli do 9. sierpnia. Obejmuje ona zarówno kampanię w TV z emisją 5-sec. spotów na kanałach tematycznych z grupy Polsat i 30-sec. spot na Polsacie. Komunikacja obejmuje szerokozasięgowe serwisy oraz działania paid social na Facebooku i Instagramie. Dodatkowo prowadzona jest kampania w modelu programmatycznym oraz angażujące działania jak np. ankiety na natemat.pl oraz kampania w sieci justwifi.

W ramach działań realizowane są również działania influencer marketingowe. We współpracy z agencją GetHero i Rezigiuszem, jednym z najpopularniejszych influencerów w Polsce (ponad 3,5 mln subskrybentów na YT i ponad 1 mln na IG) powstał wyjątkowy film z udziałem Stiga. Odcinek, w którym youtuber znany z zamiłowania do motoryzacji i szybkiej jazdy staje na torze wyścigowym oko w oko z owianą legendą gwiazdą „Top Gear”, miał premierę w środę 17 lipca na YouTubie na kanale @reZigiusz. Pierwszego dnia po emisji film trafił na 6 miejsce listy “Na czasie” YouTube! Do dziś obejrzało go już prawie 850 000 internautów.

Za kreację i adaptację materiałów globalnych do kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, która przygotowała również formaty wideo na kanały online. Za działania influencer marketingowe odpowiada agencja Labcon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj