Każdy nowy odcinek Top Gear to premiera! BBC Brit wystartowała z kampanią kultowego programu motoryzacyjnego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Każdy nowy odcinek Top Gear to premiera! BBC Brit wystartowała z kampanią kultowego programu motoryzacyjnego

12 czerwca br. w ramówce BBC Brit pojawiły się premierowe odcinki nowej odsłony kultowego programu motoryzacyjnego „Top Gear”. Każdy kolejny odcinek 27. sezonu to kampania premiery.

Za nami premiera 27. sezonu „Top Gear”. Zmienili się prowadzący, ale formuła programu jest taka sama – to nadal efektowne show i prawdziwe moto-emocje. Kilka dni przed emisją pierwszego odcinka ruszyła szerokozasięgowa kampania programu. Ma ona o tyle ciekawą formułę, że każdy nowy odcinek to komunikacja premiery, która pod względem mediowym obejmuje zarówno kanały online, jak i offline.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania będzie trwała do ostatniego odcinka serii, czyli do 9. sierpnia. Obejmuje ona zarówno kampanię w TV z emisją 5-sec. spotów na kanałach tematycznych z grupy Polsat i 30-sec. spot na Polsacie. Komunikacja obejmuje szerokozasięgowe serwisy oraz działania paid social na Facebooku i Instagramie. Dodatkowo prowadzona jest kampania w modelu programmatycznym oraz angażujące działania jak np. ankiety na natemat.pl oraz kampania w sieci justwifi.

W ramach działań realizowane są również działania influencer marketingowe. We współpracy z agencją GetHero i Rezigiuszem, jednym z najpopularniejszych influencerów w Polsce (ponad 3,5 mln subskrybentów na YT i ponad 1 mln na IG) powstał wyjątkowy film z udziałem Stiga. Odcinek, w którym youtuber znany z zamiłowania do motoryzacji i szybkiej jazdy staje na torze wyścigowym oko w oko z owianą legendą gwiazdą „Top Gear”, miał premierę w środę 17 lipca na YouTubie na kanale @reZigiusz. Pierwszego dnia po emisji film trafił na 6 miejsce listy “Na czasie” YouTube! Do dziś obejrzało go już prawie 850 000 internautów.

Za kreację i adaptację materiałów globalnych do kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, która przygotowała również formaty wideo na kanały online. Za działania influencer marketingowe odpowiada agencja Labcon.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij