– Możliwość współpracy z tak renomowanymi na polskim rynku markami jest dla nas zawsze powodem do dumy, ale także wyzwaniem, które traktujemy z najwyższą powagą. Tym bardziej, że mamy do czynienia z wyjątkowymi produktami, które zdobyły najwyższe uznanie i sympatię konsumentów. Ogromnie cieszy nas to, że nasza agencja po raz kolejny będzie mogła wesprzeć Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol w Grajewie. Zapewniamy, że zrobimy wszystko, by zaufanie, którym nas obdarzono, przerodziło się w kolejny sukces rynkowy – powiedziała Hanna Jackowska, managing director agencji Leo Burnett Warszawa.
W dotychczasowym dorobku agencji znajdują się kampanie zrealizowane dla mleka Łaciate oraz Serków Łaciatych. Oba projekty zrealizowano jesienią 2016 r.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Jesteśmy usatysfakcjonowani przedstawioną przez Leo Burnett koncepcją kreatywną oraz przekonani, że nasza wieloletnia współpraca z Agencją przyniesie innowacyjne pomysły i realizacje ciekawych kampanii, którymi pozytywnie zaskoczymy obecnych i przyszłych konsumentów – dodaje Dorota Grabowska z Działu Marketingu Mlekpolu.