Leo Burnett wygrało konkurs na obsługę komunikacji marketingowej Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Leo Burnett wygrało konkurs na obsługę komunikacji marketingowej Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie

Agencja Leo Burnett wygrała konkurs na długoterminową obsługę strategiczno-kreatywną Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie. Umowa obejmuje działania w zakresie ATL, BTL oraz Digital. W ciągu ostatnich trzech lat Leo Burnett zrealizował już 2 kampanie dla Mlekpolu.

– Możliwość współpracy z tak renomowanymi na polskim rynku markami jest dla nas zawsze powodem do dumy, ale także wyzwaniem, które traktujemy z najwyższą powagą. Tym bardziej, że mamy do czynienia z wyjątkowymi produktami, które zdobyły najwyższe uznanie i sympatię konsumentów. Ogromnie cieszy nas to, że nasza agencja po raz kolejny będzie mogła wesprzeć Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol w Grajewie. Zapewniamy, że zrobimy wszystko, by zaufanie, którym nas obdarzono, przerodziło się w kolejny sukces rynkowy – powiedziała Hanna Jackowska, managing director agencji Leo Burnett Warszawa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W dotychczasowym dorobku agencji znajdują się kampanie zrealizowane dla mleka Łaciate oraz Serków Łaciatych. Oba projekty zrealizowano jesienią 2016 r.

– Jesteśmy usatysfakcjonowani przedstawioną przez Leo Burnett koncepcją kreatywną oraz przekonani, że nasza wieloletnia współpraca z Agencją przyniesie innowacyjne pomysły i realizacje ciekawych kampanii, którymi pozytywnie zaskoczymy obecnych i przyszłych konsumentów – dodaje Dorota Grabowska z Działu Marketingu Mlekpolu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij