TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ekomersy 2013 – laureaci

23 września po raz drugi zostały wręczone Ekomersy - wyróżnienia dla produktów, usług i osób, przyczyniających się do rozwoju rynku e-commerce. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Tomasz Karwatka, Paczkomaty InPost, PayU, GetResponse i Answear.com.
O autorze
1 min czytania 2013-09-24

W tym roku Ekomersy zostały przyznane w aż 9 kategoriach – statuetki zdobyli:

  • Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce: Tomasz Karwatka
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów: Trusted Shops
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu: Paczkomaty InPost
  • Najlepsze rozwiązanie płatnicze: PayU
  • Najlepszy produkt/usługa wspomagająca sprzedaż w internecie: click apps
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami: GetResponse
  • Najlepsza platforma sklepowa: Shoper
  • Najlepsza akcja promocyjna dla e-sklepu: ANSWEAR.com
  • Innowacja roku: Shoplo

O ostatecznym wyniku konkursu zdecydowała łączna liczba punktów wyrażona w wyniku procentowym otrzymana po głosowaniu Internautów (40% głosów) i Jurorów (60% głosów). W gronie Rady Jurorów znaleźli się m.in. Grzegorz Mogilewski (Biznes w Sieci), który poprowadził Galę wręczenia nagród, Sylwia Czubkowska (Dziennik Gazeta Prawna), Arkadiusz Widawski (Online Marketing Polska), Paweł Tkaczyk, Jacek Gadzinowski, Artur Kurasiński, Maciej Idzikowski (NEO24.PL) i Michał Samojlik, pomysłodawca i właściciel MamStartup i NowegoMarketingu.

Gala konkursowa wraz z wręczeniem statuetem odbyła się 23 września 2013 w trakcie Wieczoru branży e-commerce organizowanego podczas V Targów eHandlu i konferencji Ecommerce Trends 2013/Jesień na Stadionie Narodowym w Warszawie. 

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak zachęcano do głosowania ?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się