TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Artegence z kampanią społeczną „Lepszy Start dla Twojego dziecka” dla ZP PPS

Artegence wygrała przetarg na obsługę projektową Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy i odpowiada za kampanię edukacyjną pt. „Lepszy start dla Twojego dziecka”. Celem jest promocja bezalkoholowego i zdrowego prowadzenia ciąży.
O autorze
1 min czytania 2019-07-24

Kampania „Lepszy start dla Twojego dziecka” uświadamia kobiety i ich najbliższych, że nie ma bezpiecznej dawki alkoholu, jaką kobieta może spożywać w ciąży i dlategow tym okresie powinna zachować całkowitą abstynencję. Ukazuje również , jak trudnym i częstym tematem jest odmawianie napojów alkoholowych. Głównymi kanałami komunikacji w kampanii są platformy social media: Facebook i Instagram, a także portal edukacyjny www.lepszystart.com.pl

Stworzony na potrzeby kampanii profil na Instagramie pt. „Zdrowa Ciąża” ma przede wszystkim charakter edukacyjny. Innowacyjnym rozwiązaniem  było stworzenie pierwszego  konta przedstawiającego wirtualną ciążę, która w ciągu  9 miesięcy będzie prowadzić obserwatorów przez, wyzwania i radości towarzyszące ciężarnej w poszczególnych trymestrach. Jedną z ważniejszych kwestii jest pokazanie tego, jak często bohaterka styka się z propozycją wypicia alkoholu. Posty publikowane są co tydzień.

Na Facebooku pt. „Zdrowa Ciąża”, publikowanych jest 6 postów miesięcznie dotyczących różnych wskazówek, które uświadamiają kobietom jak zdrowo prowadzić ciążę. Komunikację w obrębie tego portalu podzielono na cykle contentowe:

  • Lifestyle – ciekawostki, porady i edukacja m.in. o FAS i FASD;
  • Edukacyjny – badania i statystyki dot. szkodliwości spożywania alkoholu w czasie ciąży;
  • Cytaty – tutaj, za pomocą cytatów bazujących na utartych schematach, obalane są mity, które dość mocno zakorzenione są w naszej kulturze.

Dodatkowo kampania „Lepszy start dla Twojego dziecka” jest obecna podczas cyklu konferencji GINEKOLOGIA 2019 organizowanych przez UNIQUE WORK (dawniej G-Pharma). W ramach 16 kongresów, które w 2019 r odbywają się w różnych miastach Polski, poruszane są zagadnienia związane z edukacją o konieczności zachowania abstynencji w trakcie ciąży, a w szczególności metod komunikacji tego zagadnienia na linii lekarz – pacjentka. To bardzo istotny element kampanii pozwalający na bezpośrednie dotarcie z przekazem kampanii do lekarzy ginekologów, którzy mają codzienny kontakt z pacjentkami oczekującymi dziecka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Artegence zrealizowała także redesign strony: https://lepszystart.com.pl/,na  której postawiliśmy na łagodniejszą kolorystykę, cieplejsze i kobiece fonty, oraz przyjazną dla oka i UX architekturę. Strona zbudowana jest zgodnie z panującymi trendami w marketingu parentingowym.

Kampania wystartowała w maju i potrwa do końca roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się