TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Monika Bronowska objęła stanowisko CEO w IPG Mediabrands CEE

Monika Bronowska została mianowana na stanowisko CEO w IPG Mediabrands CEE i będzie odpowiadała za działalność grupy w regionie Europy Centralnej i Środkowo-Wschodniej, w tym na takich m.in. rynkach jak: Polska, Węgry, Rumunia, Czechy, Słowacja, Serbia, Mołdawia i Ukraina.
O autorze
1 min czytania 2019-07-24

Wraz z objęciem przez Bronowską funkcji CEO siedziba szefa regionu zostaje przeniesiona z Budapesztu do Warszawy.

Głównym zadaniem Moniki Bronowskiej będzie wzmocnienie IPG Mediabrands w regionie oraz rozwój usług i produktów grupy.

Bronowska jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem pracy w firmach z sektora mediowego i marketingowego. Ponad 10 lat związana była z Publicis Groupe, gdzie m.in. odpowiadała za transformację i rozwój biznesu marki Zenith oraz efektywną współpracę pomiędzy wszystkimi brandami grupy. Ostatnio Bronowska pełniła funkcję CEO w Netsprint Group, jednej z największych firm w Polsce wyspecjalizowanych w danych i marketingu online. Do jej osiągnięć w Netsprint należy m.in. stworzenie zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż międzynarodową. Nadzorowała także procesy akwizycji.

Jak mówi Caroline Foster Kenny, CEO IPG Mediabrands EMEA Monikę Bronowską cechuje determinacja i konsekwentne dążenie do realizacji swojej wizji. – Jestem przekonana, że razem z świetnymi liderami ze wszystkich agencji w regionie, Monika Bronowska przeprowadzi transformację naszego biznesu i wprowadzi nas na taką drogę, która otworzy przed naszymi klientami jeszcze większe możliwości wykorzystania zasobów sieci. Dzięki Monice nasza pozycja lidera na arenie data & tech będzie jeszcze silniejsza – dodaje Foster Kenny.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Komentując swoją nominację Monika Bronowska powiedziała – IPG Mediabrands to obecnie jedna z najbardziej odważnych i postępowych sieci mediowych na rynku. Cechuje się podejściem i strukturą oferującą produkty oraz usługi, które autentycznie wyróżniają się na tle konkurencji. Jestem szczęśliwa, że właśnie teraz mogę dołączyć do IPG Mediabrands i pracować z bardzo ciekawą grupą klientów, zapewniając im wzmocnienie i dywersyfikację działań marketingowych.

Nowa szefowa regionu do warszawskiego biura IPG Mediabrands dołączy 9 września br. Będzie podlegała bezpośrednio Caroline Foster Kenny, CEO EMEA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się