Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Startuje kampania reklamowa z okazji jubileuszu 80-lecia Toru Służewiec

Agencja oS3 odpowiada za kampanię reklamową z okazji jubileuszu 80-lecia Toru Służewiec, należącego do Totalizatora Sportowego.
O autorze
1 min czytania 2019-07-25

W ramach zrealizowanych działań powstała seria reklam radiowych, animacji na ekrany LED i do social mediów. Agencja oS3 odpowiada także za KV kampanii oraz serię kreacji dla najważniejszych wydarzeń sezonu 2019. Materiały zostały wykorzystane w prasie, kampanii digital oraz na nośnikach niestandardowych.

– Tor Służewiec to jedno z najbardziej kultowych miejsc w stolicy. Świadczą o tym liczne anegdoty, do których dotarliśmy pracując nad tą kampanią. W naszej komunikacji akcentujemy różnorodność środowisk tworzących niepowtarzalny klimat Wyścigów. Hodowcy, dżokeje, amanci, damy, do tego miłośnicy sportów konnych, dziennikarze, aktorzy, rodowici i przyjezdni mieszkańcy Warszawy. To Oni sprawiają, że bywanie na Torze Służewiec nadal jest wyjątkowe i modne, pomimo tych 80 lat – podkreślił Michał Kobierzewski, executive creative director w oS3.

Kampania reklamowa pod hasłem „Warszawski Tor Służewiec. Tu się bywa od 80 lat!” obejmuje promowanie m.in.: Otwarcia Sezonu, Gali Derby, Wielkiej Warszawskiej. W najbliższym czasie wystartuje odsłona związana z wyścigami – Derby Arabskie. Wydarzenie odbędzie się 28 lipca br. o godzinie 14:00.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj