Startuje kampania reklamowa z okazji jubileuszu 80-lecia Toru Służewiec

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Startuje kampania reklamowa z okazji jubileuszu 80-lecia Toru Służewiec

Agencja oS3 odpowiada za kampanię reklamową z okazji jubileuszu 80-lecia Toru Służewiec, należącego do Totalizatora Sportowego.

W ramach zrealizowanych działań powstała seria reklam radiowych, animacji na ekrany LED i do social mediów. Agencja oS3 odpowiada także za KV kampanii oraz serię kreacji dla najważniejszych wydarzeń sezonu 2019. Materiały zostały wykorzystane w prasie, kampanii digital oraz na nośnikach niestandardowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Tor Służewiec to jedno z najbardziej kultowych miejsc w stolicy. Świadczą o tym liczne anegdoty, do których dotarliśmy pracując nad tą kampanią. W naszej komunikacji akcentujemy różnorodność środowisk tworzących niepowtarzalny klimat Wyścigów. Hodowcy, dżokeje, amanci, damy, do tego miłośnicy sportów konnych, dziennikarze, aktorzy, rodowici i przyjezdni mieszkańcy Warszawy. To Oni sprawiają, że bywanie na Torze Służewiec nadal jest wyjątkowe i modne, pomimo tych 80 lat – podkreślił Michał Kobierzewski, executive creative director w oS3.

Kampania reklamowa pod hasłem „Warszawski Tor Służewiec. Tu się bywa od 80 lat!” obejmuje promowanie m.in.: Otwarcia Sezonu, Gali Derby, Wielkiej Warszawskiej. W najbliższym czasie wystartuje odsłona związana z wyścigami – Derby Arabskie. Wydarzenie odbędzie się 28 lipca br. o godzinie 14:00.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij