E-book fashion e-commerce – specjaliści o dobrych praktykach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Instant ROI Platform for eCommerce

E-book fashion e-commerce – specjaliści o dobrych praktykach

Nawet do 75% użytkowników, którzy dodają produkt do koszyka, nie finalizuje transakcji. Jak z sukcesem poprowadzić klienta przez całą ścieżkę zakupową? Na co zwrócić uwagę otwierając i prowadząc sklep z modą online?

Odpowiedzi na te pytania znalazły się w darmowym e-booku: „Specjaliści o... fashion e-commerce. Wyzwania w świecie mody online” przygotowanym przez SAMITO.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dlaczego akurat branża fashion?

W świecie e-commerce branża mody to jeden z największych i najszybciej rozwijających się obszarów. Klienci chętnie kupują ubrania i dodatki, a kolejne sklepy próbują przyciągnąć użytkowników właśnie do siebie. Dostępność sklepu z dowolnego miejsca i urządzenia, możliwość robienia zakupów o dowolnej porze, a nawet niska cena produktów – to mają już wszyscy. Konkurencja jest tak duża, że coraz bardziej liczy się doświadczenie konsumenta (customer experience) – to nowy, silny wyróżnik! Dlatego autorzy e-booka skupili się na konkretnych wskazówkach dopasowanych konkretnie do specyfiki sklepów fashion.

Czego dowiesz się z tego e-booka?

  • Przeczytasz o tym jakie są różnice między platformami sprzedażowymi i na zwrócić uwagę wybierając najlepszą opcję dla sklepu fashion.
  • Podpowiemy o czym musisz pamiętać przygotowując prezentację ubrań i dodatków – o zdjęciach i opisach, które sprawiają, że klient chce kupić właśnie „ten” produkt.
  • Przejdziemy razem przez całą ścieżkę zakupową i pokażemy, które pozornie drobne elementy mogą decydować o tym, że klient sfinalizuje transakcję.
  • Opowiemy o rozwiązaniach, dzięki którym można efektywnie budować relacje z klientami, o segmentacji, o personalizacji i o kanałach komunikacji.
  • Wskażemy narzędzia do wspierania sprzedaży w branży mody, kiedy sprawdzą się kampanie onsite, co zyskujemy dzięki silnikowi rekomendacji, jak efektywnie korzystać z powiadomień push?
  • Zidentyfikujemy potencjalne problemy związane z promocją na Instagramie i podpowiemy jak w pełni legalnie repostować w tej aplikacji.

Dla kogo jest ten e-book?

  • Dla właścicieli i menedżerów sklepów z modą online,
  • Dla tych, którzy dopiero planują sprzedaż w internecie,
  • Dla specjalistów fashion e-commerce,
  • Dla wszystkich zainteresowanych tematyką e-handlu.

E-book można pobrać za darmo tutaj.

Partnerzy e-booka: Ideacto, Kancelaria Snażyk Korol Mordaka sp.k., Performance Academy, Velocity, Wearfits

Patroni medialni: NowyMarketing, E-commerce w Praktyce, Fashionbusiness.pl, IAB Polska, Instytut Prawa Mody, Izba Gospodarki Elektronicznej, sprawny.marketing.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij