AFEKT wygrywa przetarg na obsługę BTL marki Volkswagen

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
AFEKT wygrywa przetarg na obsługę BTL marki Volkswagen

AFEKT Sp. z o.o. rozpoczął współpracę marketingową w zakresie BTL z marką Volkswagen. Do zadań agencji należy obsługa marketingu dealerskiego w ponad 60 placówkach całej sieci salonów w Polsce. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

W ramach współpracy AFEKT odpowiedzialny jest za prowadzenie działań BTL we wszystkich salonach dealerskich marki Volkswagen Samochody Osobowe w Polsce. Do kluczowych zadań agencji należy przede wszystkim optymalizacja komunikacji z klientem w punkcie sprzedaży w celu maksymalizacji jego pozytywnych doświadczeń w kontekście zmieniającego się sposobu dokonywania zakupów. Ponadto AFEKT zadba o unifikację standardów kampanii realizowanych w sieci, dobór narzędzi POS na ewoluującej ścieżce klienta w salonach, zajmie się koordynacją akcji sprzedażowych i kampanii przygotowanych przez markę, a także wesprze dealerskie działania marketingowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przez fakt wszechobecnej digitalizacji ścieżka zakupowa klienta ulega ogromnym przemianom. Dostrzegamy to również w naszych punktach sprzedaży. Jednak mimo tego, wizyta w salonie nadal jest bardzo istotnym etapem w procesie podejmowania decyzji o zakupie samochodu konkretnej marki.

– Dlatego działania marketingowe w salonach mają dla nas kluczowe znaczenie. Chcąc maksymalizować dobre doświadczenia naszych klientów wprowadzamy nowe rozwiązania. Wybranie partnera w tym obszarze było dla nas zatem bardzo ważną decyzją – mówi Mateusz Liśkiewicz, communication manager Volkswagen Group Polska.

– To były miesiące przygotowań i współpraca wielu zespołów – tym bardziej cieszy ostateczny sukces. Wygranie tak ważnego przetargu jest nie tylko ogromnym wyróżnieniem dla całej Grupy AFEKT, ale także zobowiązaniem. Współpracujemy z Volkswagen Group Polska w innych obszarach od wielu lat. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne są relacje i sprawna współpraca Volkswagen Samochody Osobowe z dealerami oraz kształtowanie pozytywnych doświadczeń konsumenta z marką. Dołożymy wszelkich starań, żeby systematycznie te obszary wzmacniać – komentuje Jacek Sołkiewicz, szef działu strategii i wiceprezes AFEKT.

Za obsługę Volkswagen Samochody Osobowe z ramienia AFEKT odpowiadają Katarzyna Kantarek, senior account manager oraz Przemysław Wilk, project coordinator. Nad strategią czuwać będzie Jacek Sołkiewicz, a nad kreacją – Piotr Majewski, szef działu kreacji. Współpracę nawiązano w drodze przetargu. Umowa została podpisana na okres 3 lat.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij