TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Co nasz charakter pisma mówi o naszej osobowości – Marka Schneider z kampanią outdoorową oraz testem psychologicznym

Firma Schneider, specjalizująca się w produkcji artykułów piśmienniczych, planuje na wrzesień przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach OOH, w największych miastach kraju.
O autorze
1 min czytania 2019-07-29

Kampania OOH rozpocznie się 1 września i potrwa przez miesiąc. Obejmie billboardy i citylighty na przystankach komunikacji miejskiej, w sumie niemal 400 nośników, których właścicielem jest firma AMS. Akcja prowadzona będzie w największych miastach kraju, w tym m.in. Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach czy Bytomiu.

Pierwsza fala kampanii, która rozpoczęła się w maju i potrwa do końca sierpnia, obejmowała działania prowadzone wyłącznie w internecie. Zostały w niej wykorzystane kanały takie jak: Facebook, Instagram czy Google Display Network.

W ramach kampanii digital agencja Biuro Podróży Reklamy, odpowiadająca za koncept i realizację kampanii, przygotowała i przeprowadziła szeroko zakrojony test psychologiczny oparty na analizie próbek odręcznego pisma Polaków, badający zagadnienie „Co nasz charakter pisma mówi o naszej osobowości?”. Test psychologiczny był przeprowadzany na podstawie próbki odręcznego pisma każdego z uczestników, przesłanej w formie zdjęcia poprzez stronę www.literyicharaktery.pl. Każdy uczestnik testu miał za zadanie napisać na kartce zdanie, a twórcy kampanii we współpracy z grafologiem dopasowywali otrzymaną próbkę pisma do przygotowanych profili psychologicznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W badaniu wzięło udział 1150 osób. Analizy jego wyników prezentowane będą od 1 września br. na wspomnianej stronie www.literyicharaktery.pl.

Współpraca agencji Biuro Podróży Reklamy z marką Schneider jest wynikiem wygranego przez agencję wiosną br. przetargu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się