Ruszyła kampania marki Lipton z udziałem Martyny Wojciechowskiej

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową serię produktów Zioła Świata Lipton. Kampania obejmuje spot telewizyjny, komunikację w mediach społecznościowych, display oraz instore. Do udziału w kampanii została zaproszona Martyna Wojciechowska.
O autorze
1 min czytania 2019-07-29

Kampania „Smaki inspirowane światem”, za której koncept kreatywny i kreację odpowiada agencja GONG (Group One), to połączenie produktów z serii Zioła Świata Lipton z ideą podróżowania i poszukiwania inspiracji w najdalszych zakątkach świata. Do udziału w kampanii została zaproszona Martyna Wojciechowska, która jako dziennikarka, podróżniczka i dyrektor programowa Travel Channel, idealnie wpisuje się w koncept inspiracji czerpanych z podróży.

Dziennikarka wystąpiła w spocie, który dostępny jest w dwóch wersjach pokazujących smaki inspirowane podróżami – m. in. do Japonii, Indii i Australii. Oba 30 sek. spoty będą wykorzystane w kampanii telewizyjnej i na kanałach social media. Na potrzeby YouTube’a powstały wersje 45 sek.,15 sek. oraz 6 sek. Gong przygotował również kreacje do kampanii display i instore. Wizerunek Martyny Wojciechowskiej pojawi się na materiałach POS w największych sieciach sprzedaży.

– Agencja GONG przystosowała pomysł do globalnych wymogów i w sposób naturalny, a jednocześnie kreatywny, połączyła koncept nowych produktów z serii Zioła Świata Lipton z rozpoznawalnością Martyny Wojciechowskiej. Dodatkowo agencja wyróżniła się szybkością działania oraz wyciąganiem wniosków z badań konsumenckich i umiejętnością ich adaptacji – mówi przedstawiciel Liptona, Kamil Kasprowicz.

Kampania, którą agencja GONG realizuje dla marki Lipton po wygranym przetargu, potrwa do 31 grudnia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj