Ruszyła kampania marki Lipton z udziałem Martyny Wojciechowskiej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła kampania marki Lipton z udziałem Martyny Wojciechowskiej

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową serię produktów Zioła Świata Lipton. Kampania obejmuje spot telewizyjny, komunikację w mediach społecznościowych, display oraz instore. Do udziału w kampanii została zaproszona Martyna Wojciechowska.

Kampania „Smaki inspirowane światem”, za której koncept kreatywny i kreację odpowiada agencja GONG (Group One), to połączenie produktów z serii Zioła Świata Lipton z ideą podróżowania i poszukiwania inspiracji w najdalszych zakątkach świata. Do udziału w kampanii została zaproszona Martyna Wojciechowska, która jako dziennikarka, podróżniczka i dyrektor programowa Travel Channel, idealnie wpisuje się w koncept inspiracji czerpanych z podróży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dziennikarka wystąpiła w spocie, który dostępny jest w dwóch wersjach pokazujących smaki inspirowane podróżami – m. in. do Japonii, Indii i Australii. Oba 30 sek. spoty będą wykorzystane w kampanii telewizyjnej i na kanałach social media. Na potrzeby YouTube'a powstały wersje 45 sek.,15 sek. oraz 6 sek. Gong przygotował również kreacje do kampanii display i instore. Wizerunek Martyny Wojciechowskiej pojawi się na materiałach POS w największych sieciach sprzedaży.

– Agencja GONG przystosowała pomysł do globalnych wymogów i w sposób naturalny, a jednocześnie kreatywny, połączyła koncept nowych produktów z serii Zioła Świata Lipton z rozpoznawalnością Martyny Wojciechowskiej. Dodatkowo agencja wyróżniła się szybkością działania oraz wyciąganiem wniosków z badań konsumenckich i umiejętnością ich adaptacji – mówi przedstawiciel Liptona, Kamil Kasprowicz.

Kampania, którą agencja GONG realizuje dla marki Lipton po wygranym przetargu, potrwa do 31 grudnia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij