Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

MediaCom ogłasza ważne zmiany w kadrze managerskiej Worldwide, EMEA i UK

Nick Lawson awansował na stanowisko Worldwide COO, Josh Krichefski obejmuje fotel EMEA CEO, a Kate Rowlinson poprowadzi MediaCom UK.
O autorze
1 min czytania 2019-07-29

Nick Lawson, obecnie EMEA CEO oraz global client practice lead w MediaCom, zastąpi Toby’ego Jennera na stanowisku wWrldwide chief operating officer. Nick będzie odpowiedzialny za rozwój sieci, jej oferty marketingowej i rozwój produktów, zachowując jednocześnie pozycję global client practice lead. Nick pracuje w agencji od 28 lat, początkowo w agencji Media Business, zanim ta połączyła się z MediaCom w 1999 r.

Josh Krichefski, który dołączył do MediaCom w 2011 r., ostatnie trzy lata był CEO oddziału UK. Obecnie zastąpi Nicka Lawsona na stanowisku dyrektora generalnego EMEA. Będzie odpowiedzialny za 4400 osób w 37 biurach w tym regionie.

Z kolei stanowisko, które piastował do tej pory przez Josh Krichefski, czyli CEO w Wielkiej Brytanii (CEO UK), obejmie Kate Rowlinson, obecna managing director Worldwide Hubs. W MediaCom Kate Rowlison pracuje od 10 lat. Od września będzie przewodzić największej w UK agencji, w której pracuje 1250 osób (w pięciu biurach).

Nick Lawson i Josh Krichefski będą raportować do Stephena Allana, a Kate Rowlinson do Josha Krichefskiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj