Nick Lawson, obecnie EMEA CEO oraz global client practice lead w MediaCom, zastąpi Toby’ego Jennera na stanowisku wWrldwide chief operating officer. Nick będzie odpowiedzialny za rozwój sieci, jej oferty marketingowej i rozwój produktów, zachowując jednocześnie pozycję global client practice lead. Nick pracuje w agencji od 28 lat, początkowo w agencji Media Business, zanim ta połączyła się z MediaCom w 1999 r.
Josh Krichefski, który dołączył do MediaCom w 2011 r., ostatnie trzy lata był CEO oddziału UK. Obecnie zastąpi Nicka Lawsona na stanowisku dyrektora generalnego EMEA. Będzie odpowiedzialny za 4400 osób w 37 biurach w tym regionie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z kolei stanowisko, które piastował do tej pory przez Josh Krichefski, czyli CEO w Wielkiej Brytanii (CEO UK), obejmie Kate Rowlinson, obecna managing director Worldwide Hubs. W MediaCom Kate Rowlison pracuje od 10 lat. Od września będzie przewodzić największej w UK agencji, w której pracuje 1250 osób (w pięciu biurach).
Nick Lawson i Josh Krichefski będą raportować do Stephena Allana, a Kate Rowlinson do Josha Krichefskiego.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024