Dom produkcyjny Dobro bez marki „Nest Warsaw” i z większą liczbą reżyserów na wyłączność

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dom produkcyjny Dobro bez marki „Nest Warsaw” i z większą liczbą reżyserów na wyłączność

Impresariat Nest Warsaw nie będzie już funkcjonował przy domu produkcyjnym Dobro. Studio stawia na wewnętrzny roster reżyserów.

Do Sebastiana Pańczyka, Tomasza Bagińskiego i Damiana Nenowa dołączają trzej kolejni twórcy – Kordian Kądziela, Roman Przylipiak i Tomasz Karelus (wszyscy byli związani z Nest Warsaw). W strukturach Dobro pozostaje także Joanna Woźniak, która prowadziła impresariat Nest Warsaw.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Zdecydowaliśmy się rozwijać model wyłącznej współpracy z reżyserami – uważamy, że marka Dobro jest już na to w pełni gotowa i chcemy wszystkie działania skoncentrować wokół naszego wiodącego brandu – komentuje Ewa Brzózka, prezes Dobro.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij