Magic of Coke Taste: Coca-Coli przywołuje wspomnienia związane z napojem w wakacyjnej reklamie

Magic of Coke Taste: Coca-Coli przywołuje wspomnienia związane z napojem w wakacyjnej reklamie

„Magic of Coke Taste” to nowa kampania marki Coca-Cola, której celem jest przywołanie magii smaku oraz pozytywnych wspomnień związanych z pierwszym łykiem gazowanego napoju.

Reklamę „Magic of Coke Taste” rozpoczyna scena, w której młoda kobieta w szary, deszczowy dzień, chowa się pod wiatą autobusową. W pewnym momencie otwiera puszkę Coca-Coli i w raz z pierwszym łykiem przenosi się do swoich pełnych wrażeń wspomnień, w których obecny był też słynny gazowany napój.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W nostalgicznej „podróży” towarzyszy kobiecie gigantyczny język, który symbolizuje smak Coca-Coli.

Za kreację r odpowiada agencja Wieden+Kennedy.

PS

W maju br. Coca-Cola nawiązała współpracę z twórcami serialu „Stranger Things” i ruszyła z kampanią „First Love” informującą o przywróceniu na rynek napoju sprzed 30 lat – New Coke.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij