Magic of Coke Taste: Coca-Coli przywołuje wspomnienia związane z napojem w wakacyjnej reklamie

Magic of Coke Taste: Coca-Coli przywołuje wspomnienia związane z napojem w wakacyjnej reklamie
„Magic of Coke Taste” to nowa kampania marki Coca-Cola, której celem jest przywołanie magii smaku oraz pozytywnych wspomnień związanych z pierwszym łykiem gazowanego napoju.
O autorze
0 min czytania 2019-07-31

Reklamę „Magic of Coke Taste” rozpoczyna scena, w której młoda kobieta w szary, deszczowy dzień, chowa się pod wiatą autobusową. W pewnym momencie otwiera puszkę Coca-Coli i w raz z pierwszym łykiem przenosi się do swoich pełnych wrażeń wspomnień, w których obecny był też słynny gazowany napój.

W nostalgicznej „podróży” towarzyszy kobiecie gigantyczny język, który symbolizuje smak Coca-Coli.

Za kreację r odpowiada agencja Wieden+Kennedy.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W maju br. Coca-Cola nawiązała współpracę z twórcami serialu „Stranger Things” i ruszyła z kampanią „First Love” informującą o przywróceniu na rynek napoju sprzed 30 lat – New Coke.

Słuchaj podcastu NowyMarketing