Już na początku lipca odbędzie się premiera trzeciego sezonu serialu „Stranger Things”. Promocja kolejnej odsłony produkcji ruszyła już pełną parą, czego przykładem jest nowa kampania marki Coca-Cola zatytułowana „First Love”, która ma za zadanie zareklamować nowy sezon serialu i jednocześnie zapowiedzieć wprowadzenie na rynek napoju sprzed 30 lat – New Coke.
Owy produkt pojawił się w Stanach Zjednoczonych w 1985 roku i był nieco słodszą wersją klasycznej coli. Mieszkańcom USA nie przypadł on jednak do gustu, wobec czego marka postanowiła wycofać go ze sprzedaży już po 79 dniach.
Zobacz również
Teraz Coca-Cola po ponad 30 latach przywraca napój w ramach promocji serialu „Stranger Things”. W spocie stworzonym na potrzeby kampanii „First Love” pojawili się bohaterzy produkcji, którzy piją napój New Coke. Reklamę wyreżyserowali sami bracia Duffer, czyli twórcy kultowego już serialu Netfliksa.
Napój New Coke pojawi się też w wybranych scenach serialu „Stranger Things”.
PS
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Marka LEGO przygotowała nie lada gratkę dla fanów serialu „Stranger Things” – z okazji premiery trzeciego sezonu brand stworzył zestaw klocków inspirowanych pełną tajemnic produkcją Netfliksa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Marka H&M również nawiązała współpracę z twórcami serialu „Stranger Things” – 23 maja br. w sklepach brandu pojawiła się kolekcja inspirowana kultową produkcją Netfliksa.