Kawiarnia Literacka Nexto.pl na OFF Festival 2019

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kawiarnia Literacka Nexto.pl na OFF Festival 2019

Nexto.pl jest patronem Kawiarni Literackiej w ramach tegorocznej edycji OFF Festival w Katowicach. Od 2 do 4 sierpnia w specjalnie zaaranżowanym namiocie odbędą się spotkania ze znanymi pisarzami, koncerty i performanse.

W tym roku zespół nexto.pl wspólnie z kuratorką wydarzenia, pisarką Sylwią Chutnik postanowił zapytać zaproszonych do Kawiarni gości o sprawy najprostsze, jak na przykład ekologię, rolę kobiet w historii, przedmioty, które nas otaczają, czy muzykę. Spotkania, koncerty i spektakle w ramach Kawiarni Literackiej odbędą się w specjalnie zaaranżowanym namiocie, wyposażonym w ekologiczne materiały i wypełnionym zielenią. Niemal każdy wolny fragment namiotu zajmą książki (ponad 120 tytułów), głównie autorstwa gości Kawiarni Literackiej, które można będzie kupić na miejscu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wszystkie zaplanowane wydarzenia będą na żywo transmitowane na Facebooku. Z okazji festiwalu uruchomiono także dedykowaną aplikację NextOFF z opcją bezpłatnego dostępu do wybranych zasobów księgarni nexto.pl. Agencja eContentLAB odpowiada za przygotowanie obecności marki Nexto.pl na OFF Festival, kampanię w social mediach oraz produkcję transmisji wideo na żywo.

– Po raz pierwszy angażujemy się w wydarzenie takiej rangi. OFF Festival w Katowicach od lat cieszy się ogromną popularnością i jest jednym z największych festiwali muzycznych w Europie. Mam podwójną satysfakcję, gdyż na festiwalu obecne będą dwie nasze marki. Z jednej strony tworząc jako Nexto.pl Kawiarnię Literacką myślę, że będziemy ciekawym punktem na festiwalowej mapie, z drugiej - wiem, że dzięki agencji eContentLAB nasza obecność zostanie dostrzeżona nie tylko przez uczestników festiwalu, ale także, dzięki mocnemu zaangażowaniu w social mediach, przez osoby, które z różnych przyczyn na festiwal dotrzeć nie mogły – mówi Łukasz Piela, prezes e-Kiosk S.A., właściciela marek Nexto.pl i eContentLAB.

Każdy dzień w Kawiarni będzie miał inny charakter. Pierwszy zostanie zdominowany przez dyskusje na temat roli przedmiotów w naszym życiu i historii kobiet. Drugiego dnia zabrzmi tu muzyka i odbędzie się dyskusja na temat hip-hopu, a trzeci dzień poświęcony będzie dyskusjom o dziennikarstwie i kinie moralnego niepokoju.

Pełen program wydarzeń w Kawiarni Literackiej znajduje się na stronie. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij