Mateusz Koronkiewicz objął stanowisko business acceleration lead w IPG Mediabrands

Do zadań Koronkiewicza będzie należało wspieranie wzrostu biznesu całej grupy IPG Mediabrands, w skład której wchodzą m.in. agencje mediowe Initiative, UM, U2 oraz agencja digitalowa Reprise.
O autorze
0 min czytania 2019-08-02

Mateusz Koronkiewicz, dotychczas digital strategist w IPG Mediabrands awansował na stanowisko business acceleration lead. Jest to nowa funkcja w strukturach grupy. Koronkiewicz będzie odpowiedzialny za wsparcie biznesu wszystkich podmiotów IPG Mediabrands w Polsce. Do jego zadań będzie należało m.in. generowanie przychodu dzięki wykorzystaniu synergii między jednostkami grupy.

Jako business acceleration lead podlega bezpośrednio Marcinowi Decowi, CEO grupy IPG Mediabrands w Polsce. W strukturach IPG MB pracuje od czterech lat, poprzednio przez prawie 5 lat, doświadczenie zdobywał w Media Direction OMD. Był prelegentem wielu konferencji marketingowych i reklamowych, w tym m.in. Forum IAB.