Mateusz Koronkiewicz objął stanowisko business acceleration lead w IPG Mediabrands

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mateusz Koronkiewicz objął stanowisko business acceleration lead w IPG Mediabrands

Do zadań Koronkiewicza będzie należało wspieranie wzrostu biznesu całej grupy IPG Mediabrands, w skład której wchodzą m.in. agencje mediowe Initiative, UM, U2 oraz agencja digitalowa Reprise.

Mateusz Koronkiewicz, dotychczas digital strategist w IPG Mediabrands awansował na stanowisko business acceleration lead. Jest to nowa funkcja w strukturach grupy. Koronkiewicz będzie odpowiedzialny za wsparcie biznesu wszystkich podmiotów IPG Mediabrands w Polsce. Do jego zadań będzie należało m.in. generowanie przychodu dzięki wykorzystaniu synergii między jednostkami grupy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jako business acceleration lead podlega bezpośrednio Marcinowi Decowi, CEO grupy IPG Mediabrands w Polsce. W strukturach IPG MB pracuje od czterech lat, poprzednio przez prawie 5 lat, doświadczenie zdobywał w Media Direction OMD. Był prelegentem wielu konferencji marketingowych i reklamowych, w tym m.in. Forum IAB.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij