TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mateusz Koronkiewicz objął stanowisko business acceleration lead w IPG Mediabrands

Do zadań Koronkiewicza będzie należało wspieranie wzrostu biznesu całej grupy IPG Mediabrands, w skład której wchodzą m.in. agencje mediowe Initiative, UM, U2 oraz agencja digitalowa Reprise.
O autorze
0 min czytania 2019-08-02

Mateusz Koronkiewicz, dotychczas digital strategist w IPG Mediabrands awansował na stanowisko business acceleration lead. Jest to nowa funkcja w strukturach grupy. Koronkiewicz będzie odpowiedzialny za wsparcie biznesu wszystkich podmiotów IPG Mediabrands w Polsce. Do jego zadań będzie należało m.in. generowanie przychodu dzięki wykorzystaniu synergii między jednostkami grupy.

Jako business acceleration lead podlega bezpośrednio Marcinowi Decowi, CEO grupy IPG Mediabrands w Polsce. W strukturach IPG MB pracuje od czterech lat, poprzednio przez prawie 5 lat, doświadczenie zdobywał w Media Direction OMD. Był prelegentem wielu konferencji marketingowych i reklamowych, w tym m.in. Forum IAB.