W najbliższym czasie Leo Burnett poda informację, kto zastąpi Adama.
– Jako strateg i doradca często namawiam klientów do nieszablonowych działań i oswajania tego, co nieznane, ale ciekawe. Teraz stosuję tę radę wobec samego siebie. W Leo Burnett spędziłem 10 lat i planowałem zostać na kolejne 10 ze względu na kapitalny zespół z Hanną i Maciejem na czele. Tymczasem, otworzyła się możliwość podążenia nowym tropem. Gdybym z niej nie skorzystał, na zawsze miałbym się za tchórza i ciężkiego frajera – powiedział Adam Nowakowski, szef działu strategii i deputy manager director w Leo Burnett Warszawa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Adam jest dla mnie ważną osobą i wspaniałym człowiekiem, który bardzo wspierał mnie w mojej pracy. Jednocześnie znacząco wpłynął na integrację zespołu i rozwój Leo Burnett w kraju, co zaowocowało silną pozycją i uznaniem agencji w branży oraz wśród klientów. Przez ostatnią dekadę wspierał całą agencję swoim kreatywnym podejściem i systematyczną, ciężką pracą. W imieniu całego zespołu oraz swoim chciałam podziękować Adamowi za wszystko, co dla nas zrobił. Choć będzie nam go bardzo brakowało to rozumiemy, że przyszedł czas na rozpoczęcie nowego rozdziału. Trzymamy kciuki za kolejne sukcesy już na nowej drodze życia – powiedziała Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.
Adam Nowakowski pracował w Leo Burnett Warszawa od stycznia 2009 roku. Początkowo pełnił rolę senior strategic plannera, by po trzech latach objąć kierowanie działem strategii. Od lipca 2016 roku pełnił rolę deputy managing directora. W trakcie pracy dla agencji przyczynił się do zdobycia przez nią szeregu nagród m.in. Golden Watch/Golden Drum, 5 statuetek w konkursie Effie, Golden Arrow, oraz pozyskania wielu kluczowych klientów.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024