Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Adam Nowakowski odchodzi z Leo Burnett Warszawa

Z końcem września Adam Nowakowski przestaje pełnić funkcję szefa działu strategii oraz deputy managing directora w Leo Burnett Warszawa. Przyczyną zmiany jest podjęcie przez tego zasłużonego dla agencji członka zespołu nowych wyzwań życiowych i zawodowych.
O autorze
1 min czytania 2019-08-05

W najbliższym czasie Leo Burnett poda informację, kto zastąpi Adama.

– Jako strateg i doradca często namawiam klientów do nieszablonowych działań i oswajania tego, co nieznane, ale ciekawe. Teraz stosuję tę radę wobec samego siebie. W Leo Burnett spędziłem 10 lat i planowałem zostać na kolejne 10 ze względu na kapitalny zespół z Hanną i Maciejem na czele. Tymczasem, otworzyła się możliwość podążenia nowym tropem. Gdybym z niej nie skorzystał, na zawsze miałbym się za tchórza i ciężkiego frajera – powiedział Adam Nowakowski, szef działu strategii i deputy manager director w Leo Burnett Warszawa.

– Adam jest dla mnie ważną osobą i wspaniałym człowiekiem, który bardzo wspierał mnie w mojej pracy. Jednocześnie znacząco wpłynął na integrację zespołu i rozwój Leo Burnett w kraju, co zaowocowało silną pozycją i uznaniem agencji w branży oraz wśród klientów. Przez ostatnią dekadę wspierał całą agencję swoim kreatywnym podejściem i systematyczną, ciężką pracą. W imieniu całego zespołu oraz swoim chciałam podziękować Adamowi za wszystko, co dla nas zrobił. Choć będzie nam go bardzo brakowało to rozumiemy, że przyszedł czas na rozpoczęcie nowego rozdziału. Trzymamy kciuki za kolejne sukcesy już na nowej drodze życia – powiedziała Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.

Adam Nowakowski pracował w Leo Burnett Warszawa od stycznia 2009 roku. Początkowo pełnił rolę senior strategic plannera, by po trzech latach objąć kierowanie działem strategii. Od lipca 2016 roku pełnił rolę deputy managing directora. W trakcie pracy dla agencji przyczynił się do zdobycia przez nią szeregu nagród m.in. Golden Watch/Golden Drum, 5 statuetek w konkursie Effie, Golden Arrow, oraz pozyskania wielu kluczowych klientów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj