Altavia projektuje opakowania wprowadzanych na rynek przez Carrefour napojów energetycznych dla kobiet

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Altavia projektuje opakowania wprowadzanych na rynek przez Carrefour napojów energetycznych dla kobiet

Agencja Altavia przygotowała projekty puszek wprowadzanej przez Carrefour do sprzedaży linii napojów energetycznych.

Wprowadzane właśnie na rynek napoje skierowane są do kobiet, a brandowane będą marką Carrefour. Wcześniej Carrefour sprzedawał w Polsce pod swoją marką wyłącznie „zwykłe” napoje energetyczne, w wersji light i mojito, w opakowaniach 1 l i w puszkach 250 ml.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obecnie wprowadzana jest całkowicie nowa linia napojów energetyzujących z witaminami, tauryną i kofeiną. W ramach tej kobiecej linii debiutują od razu trzy warianty smakowe: Acai i Goji, Mojito oraz Mango i Marakuja w puszkach o pojemności 250 ml.

Grupą docelową linii nowych energetyków Carrefoura są młode kobiety, prowadzące aktywny tryb życia i uprawiające sport.

Napoje pojawią się od razu w całej sieci sklepów Carrefour Polska.

Altavia Polska współpracuje z Carrefour od kilku lat, m.in. w zakresie projektowania opakowań marki własnej Carrefour. W 2018 roku agencja przygotowała dla Carrefour ponad 300 projektów opakowań. Wcześniej, w 2017 roku, Altavia Polska zrealizowała zamówienia na 259 projektów dla Carrefour w ramach rebrandingu opakowań marek na wyłączność.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij