Coca-Cola HBC z nową kampanią wizerunkową w obszarze employer brandingu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Coca-Cola HBC z nową kampanią wizerunkową w obszarze employer brandingu

Coca-Cola HBC wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem REDefine Your Limits. Akcja skierowana jest do kandydatów na przedstawicieli handlowych – podkreśla rolę specjalisty ds. rozwoju rynku i zachęca do podjęcia pracy w zespole sprzedaży Coca-Cola HBC.

Koncept kreatywny kampanii odwołuje się do profilu idealnego kandydata do zespołu sprzedaży. Jak wynika z badań marki pracodawcy, przeprowadzonych przez agencję employerbrandingową MJCC, profil ten w dużym stopniu odpowiada predyspozycjom pasjonatów sportu. To co ich łączy, to chęć podejmowania nowych wyzwań, konsekwencja w działaniu i determinacja w realizacji nowych celów. Dla tego typu osób sukces to radość, satysfakcja i jednocześnie impuls do wyznaczania sobie nowych celów. Takich pracowników Coca-Cola HBC poszukuje do zespołu sprzedaży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Dla takich właśnie osób – ambitnych, z dużym potencjałem i chęcią awansu, które stale poszukują nowych wyzwań – Coca-Cola HBC jako pracodawca jest źródłem motywacji i możliwości ciągłego rozwoju. Tworzymy programy rozwojowe, które skupiają się nie tylko na doskonaleniu umiejętności sprzedażowych, ale też na rozwoju całego spektrum kompetencji przedstawiciela handlowego. Dzięki temu mamy wiele przykładów karier, które rozpoczynają się od stanowiska młodszego specjalisty ds. rozwoju rynku, a prowadzą do ról liderskich, trenerskich lub menedżerskich – komentuje Liza Shybanova, dyrektor ds. HR na Polskę i kraje Bałtyckie w Coca-Cola HBC .

Kampania będzie widoczna w kanałach cyfrowych, m.in. na Facebooku i w reklamach Google, a także na urządzeniach mobilnych. W sierpniu, w wybranych miastach w Polsce, pojawią się billboardy, a do końca września kampania będzie promowana podczas wybranych imprez sportowych. Za strategię, koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja MJCC.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij