Mindshare testuje najnowsze rozwiązanie Facebook Collaborative Ads dla Unilever

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mindshare testuje najnowsze rozwiązanie Facebook Collaborative Ads dla Unilever

Dom mediowy Midshare Polska jako pierwsza agencja w Polsce wspólnie z markami Unilever oraz Facebook przetestują najnowsze rozwiązanie platformy Marca Zuckerberga: Collaborative Ads. Kampania ma za zadanie wspierać działania e-commerce dla produktów Unilever z kategorii chemia domowa.

Collaborative Ads to innowacyjny produkt reklamowy, pozwalający na efektywną i bezpieczną współpracę między markami a retailerami, którzy teraz będą mogli promować wybraną część swojego asortymentu, dzięki czemu system automatycznie wybiera produkty danego brandu. Na podstawie tych działań tworzone będą reklamy dynamiczne, a ich dodatkową korzyścią jest możliwość retargetowania reklam do osób, które np. kupiły czy dodały do koszyka produkty danej marki na stronie lub w aplikacji retailera.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W trakcie kampanii zespół Mindshare Polska wykorzysta informacje o intencjach zakupowych użytkowników w oparciu o narzędzie Pixel Facebooka i Mobile SDK na stronie lub w aplikacji retailera. Pozwoli to na precyzyjne dotarcie do osób, które interesują się wybranymi produktami, optymalizując działania w taki sposób, aby zmaksymalizować szansę na konwersję. Dzięki zastosowaniu najnowszego rozwiązania możliwe będzie dokładne zmierzenie wpływu kampanii na działania sprzedażowe w e-sklepie zewnętrznego partnera.

Aby prowadzić kampanie z wykorzystaniem Collaborative Ads niezbędne jest pozyskanie zaawansowanego technologicznie partnera sprzedażowego. W swojej pierwszej kampanii z wykorzystaniem tej technologii Unilever zdecydował się na działania z Allegro ze względu na bliską współpracę i już wypracowane modele sprzedażowe.

To kolejna wspólna kampania Mindshare Polska oraz Unilever. Wynikiem trwającej ponad 3 lata współpracy są m.in. tak innowacyjne projekty, jak pierwszy Masthead 360 na serwisie YouTube. Działaniami po stronie domu mediowego kieruje Adrian Nawrocki, senior executive & e-commerce specialist w Mindshare.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij