Telewizyjny spot i szereg materiałów digital'owych otwierają nowy rozdział w komunikacji drugiej pod względem wielkości marki słodyczy w Wielkiej Brytanii i jednej z największych marek koncernu Mars Wrigley. Zrealizowana w Polsce reklama jest odpowiedzią na dominujący w popkulturze trend i presję wzmożonej aktywności na wszelkich płaszczyznach życia. Dynamiczna kampania przygotowana przez Papaya Films i Biscuit Filmworks jest więc wyjściem naprzeciw kobietom borykającym się z wywindowanymi przez dzisiejszy świat, nierealnymi wymaganiami – by być doskonałą pod każdym względem. Dzięki nowej reklamie telewizyjnej, Galaxy inspiruje młodsze pokolenie pań do poświęcenia większej ilości czasu na przyjemności. Reżyserem projektu jest znany z kultowej reklamy Volvo z Jean Claude Van Damm’em – Andreas Nillson.
Papaya Films wraz z Biscuit Filmworks realizuje międzynarodową kampanię dla Galaxy i AMV BBDO
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 13.08.2019
- 2 min czytania
0 udostepnień

Papaya Films wraz z Biscuit Filmworks są odpowiedzialne za przygotowanie kampanii telewizyjnej dla marki Galaxy.