Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

W ramach akcji Our People eurobank i Bank Millennium przekażą ponad 380 tys. zł na cele dobroczynne

93 dni zajęło pracownikom eurobanku i Banku Millennium pokonanie dystansu z Ziemi do Księżyca w ramach akcji Our People. Zebrane w ramach akcji środki finansowe zostaną przeznaczone na wsparcie dwóch organizacji: Fundacji DKMS i Fundacji Mam Marzenie.
O autorze
1 min czytania 2019-08-13

Dokładnie 384,4 tys. km przebyli wspólnie pracownicy eurobanku i Banku Millennium w trzeciej edycji akcji Our People. W jej ramach uczestnicy uprawiają dyscypliny sportu związane z pokonywaniem dystansu (np. bieganie, jazda na rowerze, pływanie). Następnie wynik jest zamieniany na złote według przelicznika 1 km = 1 zł, a środki są przeznaczane na cele charytatywne.

Tegoroczna odsłona dobroczynnego przedsięwzięcia trwała 93 dni. W wyzwanie polegające na przebyciu odległości z Ziemi do Księżyca zaangażowało się 1 259 osób. Rekordzista zgromadził ponad 5,6 tys. km. Postępy można było na bieżąco śledzić na stronie www.ourpeople.pl.

Zebrane w ramach akcji środki finansowe (128 134 zł przekazane przez eurobank) zostaną przeznaczone na wsparcie dwóch organizacji: Fundacji DKMS (pomagającej chorym na nowotwory krwi) oraz Fundacji Mam Marzenie (spełniającej marzenia chorych dzieci). Zostały one wskazane przez pracowników eurobanku w wewnętrznym głosowaniu. Suma w wysokości 256 266 zł przekazana przez Bank Millennium zostanie z kolei przeznaczona na realizację inicjatyw społecznych pracowników obu banków.

Teraz pracownicy obu instytucji będą mieli możliwość zaangażować się w wolontariat, realizując projekty finansowane z zebranych funduszy. W ostatnich latach pracownicy eurobanku mieli już okazję uczestniczyć w realizacji marzeń podopiecznych Fundacji Mam Marzenie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pokonany w tym roku dystans to dotychczasowy rekord wszystkich edycji akcji Our People. eurobank po raz pierwszy zorganizował ją wiosną 2017 r. Pracownicy przebyli wówczas 55,4 tys. km i w rezultacie ponad 55 tys. zł trafiło na konto Fundacji Mam Marzenie. Rok później licznik wskazał już 100 tys. zł – tę sumę podzieliły między sobą Fundacja Mam Marzenie oraz wrocławskie Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt.

Do udziału w najnowszej odsłonie Our People eurobank zaprosił pracowników Banku Millennium. Oba banki jeszcze w tym roku połączą się w jedną instytucję finansową – 31 maja 2019 r. Bank Millennium sfinalizował transakcję kupna eurobanku za 1,83 mld zł. Obecnie trwają prace nad połączeniem prawnym spółek, a następnie – połączeniem operacyjnym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Inicjatywa Our People w 2017 r. w konkursie „Złote Spinacze” została uznana za jedną z trzech najlepszych kampanii CSR w Polsce. Rok później nagrodę podczas festiwalu FilmAT dostały filmy promujące akcję – występują w nich pracownicy eurobanku. Kampania została też wyróżniona w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2018”, publikowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na potrzeby tegorocznej odsłony kampanii Our People we współpracy z agencją John Weston Group został wyprodukowany film promocyjny – wzięli w nim udział pracownicy eurobanku oraz Banku Millennium.