Adam Romaniuk objął nowo utworzone stanowisko ecommerce directora w Grupie S/F

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Adam Romaniuk objął nowo utworzone stanowisko ecommerce directora w Grupie S/F

Do Grupy S/F dołączył Adam Romaniuk i objął nowo utworzone stanowisko ecommerce directora. Do jego głównych zadań należy rozwój kompetencji ecommerce`owych całej Grupy i wsparcie w zakresie ecommerce klientów agencji Booost, The Digitals i Scholz & Friends Warszawa.

Adam Romaniuk będzie raportował bezpośrednio do Piotra Hassine, managing directora The Digitals (Grupa S/F). 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Adam Romaniuk przez ostatnie 6 lat związany był z Grupą Szopex-Dutkiewicz. Początkowo jako head of social media, następnie jako digital marketing manager odpowiedzialny był za marketing oraz digital marketing. Od września 2018 roku pełnił funkcję concept managera kategorii lifestyle, gdzie zarządzał takimi marki z portfolio grupy jak Warsaw Sneaker (WS2) i Chmielna20LAB (CL20). Do jego głównych zadań należała wewnętrzna koordynacja prac na styku marketingu, e-commerce i B&M (sklepy stacjonarne oraz dział zakupów) oraz współpraca z dystrybutorami m.in. marek Adidas Originals, Reebok Classic, Nike, New Balance, Vans czy Converce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij