Adam Romaniuk objął nowo utworzone stanowisko ecommerce directora w Grupie S/F

Do Grupy S/F dołączył Adam Romaniuk i objął nowo utworzone stanowisko ecommerce directora. Do jego głównych zadań należy rozwój kompetencji ecommerce`owych całej Grupy i wsparcie w zakresie ecommerce klientów agencji Booost, The Digitals i Scholz & Friends Warszawa.
O autorze
0 min czytania 2019-08-19

Adam Romaniuk będzie raportował bezpośrednio do Piotra Hassine, managing directora The Digitals (Grupa S/F). 

Adam Romaniuk przez ostatnie 6 lat związany był z Grupą Szopex-Dutkiewicz. Początkowo jako head of social media, następnie jako digital marketing manager odpowiedzialny był za marketing oraz digital marketing. Od września 2018 roku pełnił funkcję concept managera kategorii lifestyle, gdzie zarządzał takimi marki z portfolio grupy jak Warsaw Sneaker (WS2) i Chmielna20LAB (CL20). Do jego głównych zadań należała wewnętrzna koordynacja prac na styku marketingu, e-commerce i B&M (sklepy stacjonarne oraz dział zakupów) oraz współpraca z dystrybutorami m.in. marek Adidas Originals, Reebok Classic, Nike, New Balance, Vans czy Converce.