Serwis INNPoland.pl ruszył z cyklem interaktywnych wywiadów

Co ma wspólnego Netflix z INNPoland.pl i polskim startupem? Odpowiedź brzmi: innowację na skalę światową. W obu przypadkach mowa bowiem o pierwszych na świecie emisjach prawdziwie interaktywnego wideo.
O autorze
1 min czytania 2019-08-19

Serwis INNPoland.pl stworzył „dziennikarskiego Bandersnatcha” – cykl interaktywnych wywiadów oparty na technologii polskiego startupu Tagmax. W pierwszych odcinkach wystąpili przedstawiciele Google Polska i CD Projektu.

Eksperymentalna seria interaktywnych wywiadów jest realizowana pod tytułem „Co teraz?”.

– Możliwość interakcji to przyszłość zarówno branży rozrywkowej, jak i mediów. Coś, co znamy już z gier wideo i, dzięki Netfliksowi, od niedawna również z filmów, przenieśliśmy teraz do dziennikarstwa. Z dumą mogę dodać, że według naszej wiedzy nikt tego jeszcze nie próbował – mówi Krzysztof Majdan, redaktor naczelny serwisu INNPoland.pl i gospodarz nowatorskiego cyklu.

„Co teraz?” daje widzom wpływ na fabułę oglądanego materiału poprzez możliwość wybierania wątków, które poruszy prowadzący ze swoim gościem. Internauci mogą ponadto poszerzać swoją wiedzę na temat poruszanych w wywiadzie zagadnień – otrzymują podpowiedzi w postaci artykułów, które pojawiają się w nagraniu w odpowiednich momentach rozmowy. Nie dość tego, w nagrania wpleciono… opisy produktów omawianych przez rozmówców.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bohaterką pierwszego odcinka interaktywnego cyklu jest Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor zarządzająca Google Polska. W rozmowie z INNPoland.pl wyjawia niepublikowane dotąd ciekawostki, np. jaką osobowość ma asystent Google, jak wyglądały początki działalności firmy w Polsce, dlaczego pierwsi pracownicy firmy oglądali telewizję z… wróżkami. Kolejny odcinek to rozmowa z Michałem Kicińskim, współtwórcą CD Projektu, opowiadającym m.in. o swoich marzeniach finansowych i celach zawodowych, czy też o negocjacjach z Andrzejem Sapkowskim i początkach tworzenia gry „Wiedźmin” (w tym odcinku uważni widzowie odkryją „schowany” drugi wywiad…).

– Mamy wspaniałą trakcję i bardzo pozytywny odzew użytkowników serwisu INNPoland.pl i bardzo nas to cieszy. Poza tym dzięki naszej technologii już po raz drugi zrobiliśmy coś, czego nie zrobił jeszcze nikt na świecie. Pod koniec ubiegłego roku zastosowaliśmy ją w radiowo-internetowym talent show Programu 3 Polskiego Radia, w którym służyła jako narzędzie głosowania i crowdfundingu jednocześnie. W tym roku INNPoland.pl w świetny sposób wykorzystuje nasze rozwiązanie do zapisania się w światowej historii dziennikarstwa – dla nas to jest coś fantastycznego – mówi Michał Sosnowski z Tagmax.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się