TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Izabela Głodek nowym dyrektorem marketingu w Coca-Cola Poland Services

Izabela Głodek dołączy do zespołu Coca-Cola Poland Services jako dyrektor marketingu na Polskę i Kraje Bałtyckie. Będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio Coca-Cola. Izabela Głodek funkcję obejmie 23 września br.
O autorze
1 min czytania 2019-08-20

Nowa dyrektor marketingu z branżą FMCG związana jest od dwudziestu lat. Swoje doświadczenie zdobywała w największych firmach, takich jak Pernod Ricard i Heineken, gdzie realizowała strategie dla portfolio takich kultowych marek jak Wyborowa, Żywiec, Heineken i Desperados. W ostatnim czasie Izabela Głodek zajmowała stanowisko dyrektora marketingu ds. marek premium w Heineken UK, gdzie opracowywała i wdrażała strategie marketingowe. Pod jej kierownictwem wszystkie marki w portfolio osiągnęły dwucyfrowy wzrost na rynku brytyjskim.

Karierę zawodową rozpoczęła jako menedżer ds. marketingu marki Wyborowa w firmie Pernod Ricard. Następnie przeniosła się do Grupy Żywiec, gdzie pełniła szereg funkcji, w tym managera marketingu, kierownika ds. innowacji oraz dyrektora Marki Żywiec.

– Pasją Izabeli jest kreatywność oraz tworzenie silnych i zaangażowanych zespołów co efektywnie wykorzystuje nie tylko w swojej współpracy z partnerami zewnętrznymi. To dla nas bardzo ważne, zwłaszcza że strategie marketingowe będą budowane i wdrażane we współpracy z drugą spółką Systemu Coca-Cola w Polsce – Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Jestem przekonany, że tak bogate i różnorodne doświadczenie nowej dyrektor marketingu pozwoli naszej firmie jeszcze lepiej tworzyć i rozwijać portfolio produktów Coca-Cola, tak by faktycznie odpowiadały na oczekiwania konsumentów – mówi Stoyan Ivanov, dyrektor generalny Coca-Cola Poland Services.

Izabela Głodek jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Marketing i Zarządzenie. Ukończyła również program Strategic Leadership Academy w ramach ICAN Institute.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj