Izabela Głodek nowym dyrektorem marketingu w Coca-Cola Poland Services

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Izabela Głodek nowym dyrektorem marketingu w Coca-Cola Poland Services

Izabela Głodek dołączy do zespołu Coca-Cola Poland Services jako dyrektor marketingu na Polskę i Kraje Bałtyckie. Będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio Coca-Cola. Izabela Głodek funkcję obejmie 23 września br.

Nowa dyrektor marketingu z branżą FMCG związana jest od dwudziestu lat. Swoje doświadczenie zdobywała w największych firmach, takich jak Pernod Ricard i Heineken, gdzie realizowała strategie dla portfolio takich kultowych marek jak Wyborowa, Żywiec, Heineken i Desperados. W ostatnim czasie Izabela Głodek zajmowała stanowisko dyrektora marketingu ds. marek premium w Heineken UK, gdzie opracowywała i wdrażała strategie marketingowe. Pod jej kierownictwem wszystkie marki w portfolio osiągnęły dwucyfrowy wzrost na rynku brytyjskim.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Karierę zawodową rozpoczęła jako menedżer ds. marketingu marki Wyborowa w firmie Pernod Ricard. Następnie przeniosła się do Grupy Żywiec, gdzie pełniła szereg funkcji, w tym managera marketingu, kierownika ds. innowacji oraz dyrektora Marki Żywiec.

– Pasją Izabeli jest kreatywność oraz tworzenie silnych i zaangażowanych zespołów co efektywnie wykorzystuje nie tylko w swojej współpracy z partnerami zewnętrznymi. To dla nas bardzo ważne, zwłaszcza że strategie marketingowe będą budowane i wdrażane we współpracy z drugą spółką Systemu Coca-Cola w Polsce - Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Jestem przekonany, że tak bogate i różnorodne doświadczenie nowej dyrektor marketingu pozwoli naszej firmie jeszcze lepiej tworzyć i rozwijać portfolio produktów Coca-Cola, tak by faktycznie odpowiadały na oczekiwania konsumentów – mówi Stoyan Ivanov, dyrektor generalny Coca-Cola Poland Services.

Izabela Głodek jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Marketing i Zarządzenie. Ukończyła również program Strategic Leadership Academy w ramach ICAN Institute.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij