„Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?” – Zalando przedstawia modę na każdą kieszeń

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?” – Zalando przedstawia modę na każdą kieszeń

„Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?” – nowa, dedykowana polskiemu rynkowi kampania Zalando przedstawia różnorodne stylizacje na każdą okazję dla kobiet i mężczyzn i udowadnia, że modny wygląd nie jest zależny od budżetu.

Zalando, wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle’owa w nowej, lokalnej kampanii, kwestionuje powszechne stwierdzenie, że modny wygląd i nowe trendy to duży wydatek. Koncept kreatywny „Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?” przekonuje, że Zalando oferuje modę dla wszystkich oraz na każdą kieszeń.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Przeprowadzone na polskim rynku badania wykazują, że wielu Polaków uważa, że aby modnie wyglądać, trzeba wydać dużo pieniędzy. Ponadto, spora część z nich sądzi, że w Zalando znajdzie jedynie artykuły drogich marek. Celem naszej kampanii, jest pokazanie, że moda i najnowsze trendy są dostępne dla wszystkich, niezależnie od pochodzenia, płci, stylu, a także budżetu. Jesteśmy przekonani, że ta różnorodna oferta umożliwi nam, pozostać pierwszym miejscem, do którego trafiają Polacy, gdy myślą o modzie – mówi Dawid Pożoga, marketing lead na Polskę w Zalando.

O wartościach promowanych przez Zalando, przypomina wyreżyserowany przez Marka Partyša spot reklamowy. Codzienna sytuacja – podróż pociągiem zamienia się w serię magicznych i niespodziewanych zwrotów akcji, w których różni bohaterowie przekonują się, jak wyjątkowo wyglądają w pozornie niepasujących do nich stylizacjach. Autorem zdjęć kampanijnych jest polski fotograf Marcin Kempski. Sesja została zrealizowana w Warszawie, na terenie Dworca Centralnego oraz Zajezdni Metra Kabaty. Lokalizacja to nieprzypadkowy wybór.

– Cieszę się, że wykorzystaliśmy przestrzeń stacji kolejowych i wnętrze pociągu. Te dostępne i otwarte dla wszystkich miejsca – mówi Kempski.

W kampanii wzięły udział osoby z różnych środowisk oraz w różnym wieku, między innymi Adam Kaszewski, Gosia Gepner, Olga Sikorska, Olaf Chuszno i Iga Górecka, którzy uosabiają stwierdzenie, że modny wygląd i dobre samopoczucie nie muszą iść w parze jedynie z markami premium. Bazą do stworzenia ich stylizacji były cztery motywy – elegancja, moda na co dzień, miejski styl i imprezowy szyk. Dzięki szerokiemu asortymentowi na Zalando.pl każdy Klient ma możliwość znaleźć dla siebie coś w odpowiadającym mu przedziale cenowym. W stylizacjach wykorzystano odzież, obuwie i akcesoria ulubionych marek Polaków, takich jak Pull&Bear, Bershka, New Look, Topshop, NA-KD, Monki, Weekday i River Island.

Idea kampanii to efekt współpracy polskiego zespołu marketingu Zalando i agencji VCCP Berlin. 

– Według mnie, trendy od zawsze wiążą się z odwagą i kreatywnością ludzi na co dzień, a nie z zasobnością ich portfela. W naszej kampanii, chcemy udowodnić, że właśnie tak jest. Coś co wydaje się inkluzywne i niedostępne, przedstawiamy w swobodny i przewrotny sposób, zgodny z wartościami promowanymi przez Zalando – zauważa Mark Hendy, dyrektor kreatywny VCCP.

Kampania będzie emitowana na billboardach reklamowych, w radiu, kanałach online oraz mediach społecznościowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij