Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?” – Zalando przedstawia modę na każdą kieszeń

„Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?” – nowa, dedykowana polskiemu rynkowi kampania Zalando przedstawia różnorodne stylizacje na każdą okazję dla kobiet i mężczyzn i udowadnia, że modny wygląd nie jest zależny od budżetu.
O autorze
2 min czytania 2019-08-20

Zalando, wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle’owa w nowej, lokalnej kampanii, kwestionuje powszechne stwierdzenie, że modny wygląd i nowe trendy to duży wydatek. Koncept kreatywny „Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?” przekonuje, że Zalando oferuje modę dla wszystkich oraz na każdą kieszeń.

– Przeprowadzone na polskim rynku badania wykazują, że wielu Polaków uważa, że aby modnie wyglądać, trzeba wydać dużo pieniędzy. Ponadto, spora część z nich sądzi, że w Zalando znajdzie jedynie artykuły drogich marek. Celem naszej kampanii, jest pokazanie, że moda i najnowsze trendy są dostępne dla wszystkich, niezależnie od pochodzenia, płci, stylu, a także budżetu. Jesteśmy przekonani, że ta różnorodna oferta umożliwi nam, pozostać pierwszym miejscem, do którego trafiają Polacy, gdy myślą o modzie – mówi Dawid Pożoga, marketing lead na Polskę w Zalando.

O wartościach promowanych przez Zalando, przypomina wyreżyserowany przez Marka Partyša spot reklamowy. Codzienna sytuacja – podróż pociągiem zamienia się w serię magicznych i niespodziewanych zwrotów akcji, w których różni bohaterowie przekonują się, jak wyjątkowo wyglądają w pozornie niepasujących do nich stylizacjach. Autorem zdjęć kampanijnych jest polski fotograf Marcin Kempski. Sesja została zrealizowana w Warszawie, na terenie Dworca Centralnego oraz Zajezdni Metra Kabaty. Lokalizacja to nieprzypadkowy wybór.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszę się, że wykorzystaliśmy przestrzeń stacji kolejowych i wnętrze pociągu. Te dostępne i otwarte dla wszystkich miejsca – mówi Kempski.

W kampanii wzięły udział osoby z różnych środowisk oraz w różnym wieku, między innymi Adam Kaszewski, Gosia Gepner, Olga Sikorska, Olaf Chuszno i Iga Górecka, którzy uosabiają stwierdzenie, że modny wygląd i dobre samopoczucie nie muszą iść w parze jedynie z markami premium. Bazą do stworzenia ich stylizacji były cztery motywy – elegancja, moda na co dzień, miejski styl i imprezowy szyk. Dzięki szerokiemu asortymentowi na Zalando.pl każdy Klient ma możliwość znaleźć dla siebie coś w odpowiadającym mu przedziale cenowym. W stylizacjach wykorzystano odzież, obuwie i akcesoria ulubionych marek Polaków, takich jak Pull&Bear, Bershka, New Look, Topshop, NA-KD, Monki, Weekday i River Island.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Idea kampanii to efekt współpracy polskiego zespołu marketingu Zalando i agencji VCCP Berlin. 

– Według mnie, trendy od zawsze wiążą się z odwagą i kreatywnością ludzi na co dzień, a nie z zasobnością ich portfela. W naszej kampanii, chcemy udowodnić, że właśnie tak jest. Coś co wydaje się inkluzywne i niedostępne, przedstawiamy w swobodny i przewrotny sposób, zgodny z wartościami promowanymi przez Zalando – zauważa Mark Hendy, dyrektor kreatywny VCCP.

Kampania będzie emitowana na billboardach reklamowych, w radiu, kanałach online oraz mediach społecznościowych.