Dobiegła końca kampania „Trzeźwo Myślę”, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dobiegła końca kampania „Trzeźwo Myślę”, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu

Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w trzeciej edycji byli Vienio, Karolina Pilarczyk oraz Kasia Bigos. Kampanii organizowanej przez Carlsberg Polska towarzyszyły działania informacyjno-edukacyjne w placówkach medycznych grup Lux Med i Medicover w całej Polsce.

Od pierwszej do obecnej edycji celem kampanii jest edukacja w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu adresowana w szczególności do opiekunów małoletnich dzieci, kobiet w ciąży i kierowców. Bohaterowie kampanii zinterpretowali, czym jest dla nich „trzeźwe myślenie” i jak się nim kierują w codziennym życiu. Vienio jako raper i miłośnik gotowania mówił nie tylko o przepisach kulinarnych, ale też o szeroko pojętej odpowiedzialności związanej z byciem artystą. Karolina Pilarczyk opowiadała, jak być odpowiedzialnym kierowcą, a Katarzyna Bigos wyznała, z jaką odpowiedzialnością wiąże się macierzyństwo. Wywiady z bohaterami kampanii można zobaczyć na ich profilach społecznościowych, serwisach Agory oraz na kanałach społecznościowych Carlsberg Polska.

– Kampania realizuje jeden z celów naszej strategii zrównoważonego rozwoju, czyli „Zero nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu”. Chcemy edukować konsumentów w lekki, pozbawiony moralizatorstwa sposób, tak by sprowokować ich do podejmowania świadomych wyborów na co dzień, nie tylko w zakresie konsumpcji alkoholu, ale również w innych sytuacjach życiowych – mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.

Punktem wyjścia do rozmów z bohaterami były wyniki badania „Kocham Życie – Trzeźwo Myślę”, przeprowadzonego w 2018 roku przez Carlsberg Polska. Pod uwagę wzięto wtedy takie obszary jak: znaczenie „trzeźwego myślenia” w życiu, zmiany w postawach społecznych dot. alkoholu, np. 63% badanych uważa, że w społeczeństwie widać brak przyzwolenia na prowadzenie samochodów po alkoholu a 67% badanych nie spotkało się z nieprzyjemnościami z powodu odmówienia wypicia alkoholu. Wyniki oglądalności wywiadów z twarzami kampanii niemal trzykrotnie przewyższyły założenia.

– Dzięki zaangażowaniu znanych i podziwianych osób ważne informacje i przekazy edukacyjne mają szansę dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, by wzmocnić odpowiedzialne podejście do konsumpcji alkoholu i zainspirować do podejmowania przemyślanych decyzji w codziennym życiu.– mówi Jagoda Jastrzębska.

Jak co roku, kampanii „Trzeźwo Myślę” towarzyszyły też działania edukacyjne w placówkach medycznych grup Lux Med i Medicover na terenie całego kraju. Dedykowany spot był emitowany przez miesiąc, do 29 lipca br.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij