Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Grześki & paczka Jazda do szkoły – jesienna promocja na dobry start

Grześki wystartowały z tegoroczną odsłoną kampanii „back to school”, która potrwa do połowy września. Z okazji nowego roku szkolnego, marka przygotowała szeroko zakrojone działania promocyjne. W sklepach pojawiły się dodatkowe ekspozycje z komunikacją szkolnego autobusu.
O autorze
1 min czytania 2019-08-20

Marka Grześki aktywnie towarzyszy wszystkim przygotowującym się do powrotu do szkoły po letnim odpoczynku. W ramach kampanii Grześki & paczka Jazda do szkoły przygotowano szereg działań komunikacyjnych, w tym konkurs konsumencki.

W czasie trwania promocji, wafelki Grześki i batony Jeżyki można kupić w atrakcyjnych cenach. W akcji biorą udział: Grześki i Grześki Mega we wszystkich wariantach smakowych, Grześki Gofree czekoladowe z orzechami i Grześki Gofree waniliowo-czekoladowe z orzechami, Grześki Tyci w czekoladzie, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej oraz batony Jeżyki Kokos i Jeżyki Classic. Produkty w punktach sprzedaży eksponuje stand z grafiką szkolnego autobusu. Akcja będzie realizowana do połowy września we wszystkich kanałach dystrybucji oraz komunikowana na łamach prasy handlowej.

Promocję marki wspierają też szerokozasięgowe działania mediowe. Spoty telewizyjne będą emitowane do połowy września w ogólnopolskich stacjach (TVN, POLSAT, TVP, w kanałach tematycznych) oraz w internecie. Ponadto, 19 sierpnia na Instagramie wystartował konkurs konsumencki #Jazda do szkoły, który będzie dodatkowo wspierany w social mediach (FB, IG). Szczegóły i regulamin na stronie www.grzeski.pl.

Za projekt graficzny i koncepcję kreatywną akcji w sklepach oraz organizację konkursu na Instagramie odpowiada First Line Polska. Koncept kreatywny spotu opracowała agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative oraz Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj