OneMulti dla Empiku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OneMulti dla Empiku

OneMulti rozpoczęła współpracę z Grupą Empik. Agencja została wybrana w wyniku przetargu i odpowiada m.in. za doradztwo komunikacyjne, kompleksowe działania public relations – korporacyjne i produktowe oraz wybrane akcje specjalne.

– W ramach umowy z Empikiem będziemy odpowiedziani za wdrażanie strategii komunikacji marki poprzez m.in. przygotowywanie komunikatów i informacji prasowych, utrzymywanie relacji z dziennikarzami, analizy mediowe, prowadzenie biura prasowego on-line, konsulting kryzysowy, doradztwo w zakresie organizacji projektów specjalnych a także pozyskiwanie patronów medialnych do wybranych akcji oraz współpracę z nimi. Wygrana budżetu Empiku jest dla nas powodem do dumy i kolejną okazją na wykorzystanie kompetencji Agencji w obszarze komunikacji szeroko rozumianej kultury oraz branży retail i e-commerce – wyjaśnia Mariusz Pleban, CEO OneMulti.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kontraktu agencja będzie odpowiedzialna za komunikację, w różnym zakresie, marek: Empik (salony/online/aplikacja), Empik Go, Livro.pl.

Współpracę z nowym klientem agencja rozpoczęła od komunikacji nowej usługi abonamentowej Empik Premium.

Czas obowiązywania umowy OneMulti z Empikiem nie został ujawniony.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij