W spocie stworzonym w ramach kampanii wystąpili Andrzej Seweryn, Magdalena Boczarska, Krzysztof Materna, Julia Kijowska, Bożena Stachura, Jacek Kleyff, Filip Kosior i Maria Dębska, którzy zachęcają do solidarności społecznej, tolerancji oraz wzajemnego szacunku.
Ponadto, w filmie, którego przesłaniem jest hasło „Bądźmy z tymi, których prześladują! Bądźmy solidarni!”, przedstawiono sceny, zarówno te historyczne, jak i współczesne, na których widać przejawy agresji wobec wybranych grup społecznych czy mniejszości narodowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
W zeszłym roku w jednej z polskich piekarni pewnego dnia chleb piekły osoby najbardziej narażone w Polsce na wykluczenie i mowę nienawiści. Chleb ten, kupowali klienci, których później zaproszono na zaplecze, by mogli poznać piekarzy. Jak zareagowali?
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024