Lena Stryjewska dołączyła do zespołu Agencji 2012 ponad rok temu i do tej pory pełniła funkcję managing directora w Agencji 2012, teraz wspierać będzie obie spółki grupy.
Przed dołączeniem do zespołu Agencji 2012 i Feeders, Lena Stryjewska pełniła funkcję regional account directora w agencji Saatchi & Saatchi IS, w której zarządzała zespołami obsługującymi markę AXA, GSK na kilkunastu rynkach Europy środkowo-wschodniej oraz zespołem ATL dedykowanym marce Carrefour. Posiada czternastoletnie doświadczenie w branży, które zdobywała pracując dla takich marek jak: P&G, Maspex, Novartis, Visa, Frito Lay, Polkomtel, Wedel. Kampanie współtworzone przez Lenę Stryjewską były wielokrotnie nagradzane na konkursach KTR i Effie (w tym 2 złote Effie). Lena jest absolwentką SGH.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Cieszę się z dołączenia do zespołu Feeders Agency. To dynamicznie rozwijająca się agencja, która oferuje swoim klientom kreatywne podejście do social mediów, współpracy z artystami i kampanii online. Łącząc funkcje managing director obydwu agencji (2012 i Feeders) moją ambicją będzie oferowanie i realizowanie zintegrowanych kampanii 360 dla największych marek na rynku – powiedziała Lena Stryjewska.