Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lena Stryjewska obejmuje stanowisko managing directora w Feeders Agency

Jej zadaniem będzie rozwijanie biznesu grupy reklamowej złożonej z 2012 Agency i Feeders Agency, łączącej kompetencje w zakresie ATL, Digital i Entertainment.
O autorze
1 min czytania 2019-08-21

Lena Stryjewska dołączyła do zespołu Agencji 2012 ponad rok temu i do tej pory pełniła funkcję managing directora w Agencji 2012, teraz wspierać będzie obie spółki grupy.

Przed dołączeniem do zespołu Agencji 2012 i Feeders, Lena Stryjewska pełniła funkcję regional account directora w agencji Saatchi & Saatchi IS, w której zarządzała zespołami obsługującymi markę AXA, GSK na kilkunastu rynkach Europy środkowo-wschodniej oraz zespołem ATL dedykowanym marce Carrefour. Posiada czternastoletnie doświadczenie w branży, które zdobywała pracując dla takich marek jak: P&G, Maspex, Novartis, Visa, Frito Lay, Polkomtel, Wedel. Kampanie współtworzone przez Lenę Stryjewską były wielokrotnie nagradzane na konkursach KTR i Effie (w tym 2 złote Effie). Lena jest absolwentką SGH.

– Cieszę się z dołączenia do zespołu Feeders Agency. To dynamicznie rozwijająca się agencja, która oferuje swoim klientom kreatywne podejście do social mediów, współpracy z artystami i kampanii online. Łącząc funkcje managing director obydwu agencji (2012 i Feeders) moją ambicją będzie oferowanie i realizowanie zintegrowanych kampanii 360 dla największych marek na rynku – powiedziała Lena Stryjewska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj