Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sztuka zamiast reklam wielkoformatowych. We Wrocławiu pojawią się ruchome murale

Sztuka zamiast reklam wielkoformatowych. We Wrocławiu pojawią się ruchome murale
W dniach 20-21 września br., za sprawą projektu Kinomural, wrocławskie Nadodrze zamieni się w wielkoformatową galerię sztuki – na 12 ścianach 8 kamienic pojawią się ruchome murale. Swoje dzieła zaprezentuje 20 artystów z całego świata, w tym także z Wrocławia.
O autorze
1 min czytania 2019-08-21

W tym roku tymczasowe dzieła wyświetlane będą na 12 ścianach 8 kamienic wyjątkowego wrocławskiego osiedla – Nadodrze porównywane jest do berlińskiego Kreuzberga czy rzymskiego Zatybrza. Swój film kręcił tu sam Steven Spielberg. Nadodrzańskie ściany na dwa wieczory oddane zostaną w ręce artystów z całego świata. Powstaną na nich ruchome obrazy. Nie będą to jednak typowe murale a efemeryczne projekcje w różnej formie – od wideoartu, przez dźwiękowy performance i kino eksperymentalne, po instalacje audiowizualne.

Zobaczymy ponad 60 historii opowiedzianych przez 20 wyśmienitych artystów z kraju, w tym z Wrocławia, ale też z USA, Kolumbii czy Japonii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wiele z prac prezentowanych podczas Kinomuralu powstanie specjalnie na potrzeby projektu. Unikatowość prezentowanych dzieł to nasz cel nadrzędny. – podkreślają Bartek i Piotr Bartos, pomysłodawcy przedsięwzięcia.

Kinomural nie jest festiwalem ani przeglądem sztuki. To nowa okołofilmowa formuła, w ramach której po zmierzchu, w wybranych rejonach miasta, na bocznych ścianach budynków odbywają się projekcje audiowizualne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Postanowiliśmy odmienić miejski krajobraz i zamiast reklam wielkoformatowych pokazywać sztukę. Zamieniamy więc wrocławskie Nadodrze na tymczasową, wielkoformatową galerię sztuki, bez szkody dla estetyki. Pozwala nam to w niecodzienny sposób spojrzeć na miejsca, w których żyjemy oraz zintegrować lokalną społeczność na gruncie działań artystycznych – tłumaczą organizatorzy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spot promujący inicjatywę emitowany jest przed seansami we wrocławskich kinach studyjnych – w Dolnośląskim Centrum Filmowym oraz Kinie Nowe Horyzonty. Emisja zaplanowana jest także w pojazdach MPK na terenie Wrocławia.

Pomysłodawcy Kinomuralu, bracia Bartos, od wielu lat zajmują się sztuką filmową. Piotr jest reżyserem, operatorem i artystą eksperymentującym ze sztukami wizualnymi. Bartek – reżyserem, scenarzystą i producentem filmowym. Bracia Bartos tworzą nierozerwalny tandem filmowy i wspólnie realizują autorskie projekty. W 2013 roku we Wrocławiu stworzyli Studio Manifiesta produkujące kino autorskie. W 2014 roku ich pełnometrażowy debiut pt. „Chłopiec z żabą” otrzymał nagrodę główną na festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty w konkursie „Powiększenie”. Trzecim, dopełniającym elementem artystycznym Kinomuralu, jest Agata Bartos, siostra, absolwentka Holenderskiej Akademii Sztuk Pięknych, artystka mix-media, reżyserka, scenarzystka, kostiumografka.