Nowy dyrektor generalny w Brown-Forman Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy dyrektor generalny w Brown-Forman Polska

Biba Konieczna-Sano została nowym Dyrektorem Generalnym Brown-Forman w Polsce. Zastąpiła na tym stanowisku Ricardo Cupido, który objął stanowisko Regionalnego Dyrektora Zarządzającego w krajach rozwiniętej Azji (Regional Managing Director, Developed Asia).

Biba Konieczna-Sano dołączyła do Brown-Forman 16 lat temu i w tym czasie zajmowała różne stanowiska w organizacji firmy, m.in. dyrektora marketingu w Polsce, w krajach bałtyckich i Rosji. W 2011 roku przeprowadziła się do Louisville, gdzie została szefową sztabu prezesa ds. marketingu (chief of staff to the chief marketing officer). W 2013 roku dołączyła do North America Region jako dyrektor marki (group brand director) Grupy Bourbonów i Whiskey, a w 2015 dołączyła do Globalnego Zespołu Jack’a Daniel’sa. W 2018 roku Biba Konieczna-Sano wróciła do Europy aby objąć stanowisko dyrektora marketingu w nowo powstałym regionie Europejskim, z siedzibą w Amsterdamie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Polska to dynamicznie rozwijający się rynek, na którym produkty Brown-Forman mają ugruntowaną pozycję, dlatego z entuzjazmem patrzę na nowe wyzwania. Zwłaszcza, że polscy konsumenci przestawiają się na alkohole premium. Moją ambicją będzie wzbogacanie doświadczeń naszych konsumentów, budowanie z nimi długotrwałych relacji, dalszy wzrost świadomości i roli odpowiedzialnej konsumpcji, a także dalszy rozwój naszej efektywnej i zróżnicowanej organizacji – mówi Biba Konieczna-Sano.

Brown-Forman Polska konsekwentnie osiąga pozytywne wyniki biznesowe, rozwijając swoje marki zwłaszcza w segmencie premium i super premium. Jak wynika z danych firmy, w 2018 roku wolumenowa sprzedaż whisky marek z portfolio firmy wzrosła w Polsce o 16,9% w porównaniu do roku poprzedniego, co sprawia, że Polska jest obecnie w pierwszej dziesiątce krajów najbardziej perspektywicznych dla rozwoju Brown-Forman, plasując się na 6 miejscu pod względem wielkości.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij