Oreo doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że kult idoli w dzisiejszych czasach dalej ma się dobrze i niekiedy fani są w stanie wydać mnóstwo pieniędzy za przedmiot, który jest sygnowany nazwiskiem danej gwiazdy. Nie mówiąc już o produkcie, który ta osoba kiedyś posiadała – takowe na aukcjach internetowych osiągają kwotę nawet kilkunastu tysięcy.
Popularna marka postanowiła więc wykorzystać ten fakt i ruszyła z akcją, w ramach której wystawiła na sprzedaż ciastka… polizane przez szkockiego piosenkarza Lewisa Capaldiego, znanego z utworu „Someone you loved”. Cały dochód ze sprzedaży słodyczy zostanie przekazany na konto brytyjskiej organizacji charytatywnej zajmującej się muzykoterapią Nordoff Robbins.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jak przyznali przedstawiciele marki Oreo, kampania z udziałem szkockiego muzyka ma na celu zwiększenie świadomości brandu i zachęcenie do zakupu słynnych ciastek wśród kluczowej grupy odbiorców w wieku 18–45 lat.
Z okazji premiery ostatniego sezonu „Gry o tron”, Oreo przygotowało małe co nieco dla fanów serialu – ciastka inspirowane kultową produkcją.
Słuchaj podcastu NowyMarketing