Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Oreo wystawiło na sprzedaż ciastka polizane przez szkockiego piosenkarza Lewisa Capaldiego

Oreo wystawiło na sprzedaż ciastka polizane przez szkockiego piosenkarza Lewisa Capaldiego
Marka Oreo ruszyła z niewątpliwie nietypową akcją – na licytację zostały wystawione słynne ciastka, które polizał szkocki piosenkarz Lewis Capaldi. Cały dochód ze sprzedaży trafi na konto organizacji charytatywnej.
O autorze
1 min czytania 2019-08-22

Oreo doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że kult idoli w dzisiejszych czasach dalej ma się dobrze i niekiedy fani są w stanie wydać mnóstwo pieniędzy za przedmiot, który jest sygnowany nazwiskiem danej gwiazdy. Nie mówiąc już o produkcie, który ta osoba kiedyś posiadała – takowe na aukcjach internetowych osiągają kwotę nawet kilkunastu tysięcy.

Popularna marka postanowiła więc wykorzystać ten fakt i ruszyła z akcją, w ramach której wystawiła na sprzedaż ciastka… polizane przez szkockiego piosenkarza Lewisa Capaldiego, znanego z utworu „Someone you loved”. Cały dochód ze sprzedaży słodyczy zostanie przekazany na konto brytyjskiej organizacji charytatywnej zajmującej się muzykoterapią Nordoff Robbins.

Jak przyznali przedstawiciele marki Oreo, kampania z udziałem szkockiego muzyka ma na celu zwiększenie świadomości brandu i zachęcenie do zakupu słynnych ciastek wśród kluczowej grupy odbiorców w wieku 18–45 lat.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Z okazji premiery ostatniego sezonu „Gry o tron”, Oreo przygotowało małe co nieco dla fanów serialu – ciastka inspirowane kultową produkcją.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się