Premiera ostatniego sezonu „Gry o tron” stała się dobrym pretekstem dla marek do tworzenia limitowanych produktów, inspirowanych produkcją. Tego przykładem jest marka Oreo, która stworzyła ciasteczka nawiązujące do popularnego serialu.
Limitowana seria ciastek będzie dostępna od 8 kwietnia na półkach sklepowych. Będą dostępne w ciemnych opakowaniach, na których pojawi się słynny żelazny tron oraz logo marki w charakterystycznym dla „Gry o tron” czcionce. Natomiast na wierzchu ciasteczek będą wizerunki: smoka Targaryenów, wilka Starków, lwa Lannisterów oraz król Białych Wędrowców.
Zobacz również
Z okazji premiery ciastek inspirowanych „Grą o tron”, Oreo stworzyło też czołówkę serialu w wersji ciasteczkowej 😉
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z okazji zbliżającej się wielkimi krokami premiery ostatniego sezonu „Gry o tron”, HBO we współpracy z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie przygotowało nietypową akcję, w ramach której wszyscy chętni mogą oddać swoją krew i odebrać unikatowe gadżety związane z serialem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W ramach promocji najnowszego i zarazem ostatniego sezonu serialu „Gra o tron”, HBO przygotowało nie lada gratkę dla fanów produkcji – w 6 lokalizacjach na świecie umieszczono 6 słynnych Żelaznych Tronów, dzięki czemu każdy z nas może stać się jego posiadaczem.
PS3
Nikolaj Coster-Waldau, czyli serialowy Jamie Lannister, wystąpił w nowej kampanii marki L’Oreal, w której promuje serię męskich kosmetyków Pure Charcoal. Reklama ma w sobie polski akcent.
PS4
W najnowszym spocie promującym ostatni sezon „Gry o Tron” wykorzystano kultowe sceny z serialu i zareklamowano piwo Bud Light marki Budweiser.
PS5
Zobaczcie najlepsze reklamy wzorowane na serialu „Gra o Tron”.