Ósmy sezon „Gry o tron” zbliża się wielkimi krokami. Wszyscy fani serialu z niecierpliwością czekają na dzień premiery ostatniej serii kultowej produkcji. Tym samym promocja “Gry o tron” ruszyła już pełną parą, czego przykładem jest nowa akcja zorganizowana przez HBO i Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie.
Celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia czegoś dobrego dla innych – czyli oddawania krwi. Dokonać tego można w dniach 26, 27, 28 lub 30 marca – w jednym z mobilnych punktów poboru krwi lub stworzonym specjalnie na tę okazję stacjonarnym punkcie w centrum miasta.
Zobacz również
Te osoby, które zdecydują się oddać swoją krew, otrzymają unikatowe gadżety związane z serialem. Natomiast 30 marca, w sobotę, została przewidziana dodatkowa atrakcja – Żelazny Tron w Arkadach Kubickiego pod Zamkiem Królewskim w Warszawie. Wszystkie informacje na temat akcji znajdują się na stronie.
Kampania #BleedForTheThrone rozpoczęła się na tegorocznym festiwalu SXSW w Austin. Oprócz Polski, akcja prowadzona jest też w Norwegii, Szwecji, na Węgrzech, w Rumunii, Czechach, Bułgarii, Serbii, Grecji, Chorwacji, RPA, Kenii, Ghanie oraz Botswanie.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W ramach promocji najnowszego i zarazem ostatniego sezonu serialu „Gra o tron”, HBO przygotowało nie lada gratkę dla fanów produkcji – w 6 lokalizacjach na świecie umieszczono 6 słynnych Żelaznych Tronów, dzięki czemu każdy z nas może stać się jego posiadaczem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Cristiano Ronaldo został ambasadorem Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku. W ramach kampanii Be The 1 inspiruje i motywuje do oddawania krwi.
PS3
W centrum St. Petersburga pojawiły się czerwone kałuże. Rosyjska Fundacja Darczyńców Krwi i Szpiku Kostnego postanowiła w bezpośredni i dobitny sposób zwrócić uwagę społeczeństwa na to, jak ważne jest regularne oddawanie krwi.