W centrum Petersburga, w otoczeniu zabytków i atrakcji turystycznych, pojawiły się czerwone kałuże z wiadomościami w języku rosyjskim i angielskim na temat tego, jak ważna jest krew, by ocalić życie drugiego człowieka. W ten sposób Rosyjska Fundacja Darczyńców Krwi i Szpiku Kostnego chciała przypomnieć mieszkańcom, że latem, kiedy większość darczyńców wyjeżdża na wakacje, szpitale w St. Petersburgu szczególnie potrzebują krwi.
Za reklamę ambientową odpowiedzialna jest rosyjska agencja kreatywna Decembrist.
Zobacz również
PS
Niektóre rosyjskie akcje bywają naprawdę szalone. Tak było w przypadku rosyjskiego oddziału Domino’s Pizza, który oferował swoim klientom sto sztuk pizzy rocznie przez sto lat w zamian za wytatuowanie logo pizzerii.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cristiano Ronaldo został ambasadorem Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3 CR7 Selfie + Save the children
Cristano Ronaldo jako ambasador organizacji Save the children stworzył specjalną aplikację CR7Selfie, dzięki której każdy może zrobić z nim selfie. Każdy kto ściągnie aplikację, pomaga osobom potrzebującym.
PS4 Orange: Wielcy Sercem – honorowy zakład pomiędzy Sercem a Piotrem Żyłą
Orange Polska wraz z Narodowym Centrum Krwi, Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Wojskowym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w 2013 roku uruchomiło ogólnopolską akcję społeczną pod nazwą „Wielcy Sercem”. Jednym z ambasadorów akcji został brązowy medalista mistrzostw świata w skokach narciarskich w 2013 r. – Piotr Żyła. Podczas kampanii społecznej centra krwiodawstwa pobrały łącznie ponad 46 000 litrów krwi i jej składników. Celem kampanii było pobranie 5 tysięcy litrów.