W kampanii, której przebieg można było śledzić na bieżąco na stronie www.wielcysercem.pl, wziął udział skoczek narciarski Piotr Żyła oraz popularny brandhero – Serce. Na początku akcji doszło między nimi do honorowego zakładu. Serce zadeklarowało gotowość pobicia Piotra Żyły w finałowym skoku pod warunkiem wsparcia honorowego krwiodawstwa i zebrania 5000 litrów krwi i jej składników. Przez cały okres kampanii (tj. od 26.12.2013 r. do 07.02.2014 r.) między ambasadorami akcji toczył się dialog, którego finałem stał się skok:
Zobacz również
Na zakończenie akcji uruchomiona została także klasyczna gra SKI JUMPING. Użytkownicy nadal mogą oddać swój honorowy skok jako Renia, Serce czy Rozum na stronie kampanii.
Organizatorami kampanii „Wielcy Sercem” byli: Orange Polska, Narodowe Centrum Krwi (NCK), Regionalne Centra Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (RCKiK), Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych (CKiK MSW) oraz Instytut Hematologii i Transfuzjologii.
Honorowi Dawcy Krwi oddawali krew i jej składniki w 21 Regionalnych Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa tj. w: Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Kaliszu, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Raciborzu, Radomiu, Rzeszowie, Słupsku, Szczecinie, Wałbrzychu, Warszawie, Wrocławiu, Zielonej Górze oraz w Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Łącznie, w okresie od 26 grudnia 2013 roku do 7 lutego 2014 roku, centra krwiodawstwa pobrały ponad 46 000 litrów krwi i jej składników (dane dotyczącą dziennych statystyk ogólnego poboru krwi i jej składników).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za pomysł i realizację kampanii w Internecie odpowiadała agencja Lemon Sky.
Słuchaj podcastu NowyMarketing