OPPO kładzie nacisk na globalną integrację marki i powołuje prezesów ds. globalnej sprzedaży oraz ds. globalnego marketingu

W ramach globalnej integracji firma OPPO tworzy nowe struktury na najwyższych szczeblach zarządu i powołuje ekspertów w swojej dziedzinie, którzy przyczynili się do ukształtowania silnej pozycji marki na rynkach azjatyckich.
O autorze
1 min czytania 2019-08-22

W ramach struktur powołani zostali na stanowiska: wiceprezesa i prezesa ds. globalnej sprzedaży – Alena Wu oraz wiceprezesa i prezesa ds. globalnego marketingu – Briana Shen. Działania te związane są z długoterminową strategią rozwoju firmy na arenie międzynarodowej, a ustanowienie nowych struktur ma na celu integrację działań globalnych i zapewnienie klientom z całego świata najwyższej jakości produktów i usług.

– W OPPO zawsze kierowaliśmy się globalną wizją, dlatego chcemy integrować nasze zasoby by zapewnić stabilny rozwój na arenie międzynarodowej. Jestem przekonany, że Alen Wu i Brian Shen z sukcesem poprowadzą nasz globalny zespół do dalszego rozwoju i tworzenia przełomowych innowacji – powiedział Tony Chen, założyciel i CEO OPPO.

Przed nominacją na nowe stanowisko Alen Wu pełnił funkcję prezesa ds. rynków zagranicznych w OPPO. Jego efektywny model zarządzania, był jednym z decydujących czynników odpowiadających za sukces OPPO podczas wprowadzenia marki na rynki zagraniczne, a także miał znaczący wpływ podczas budowania globalnego wizerunku marki. Natomiast Brian Shen pełnił funkcje prezesa ds. rozwoju biznesu w Chinach kontynentalnych, nieustannie umacniając wiodącą pozycję OPPO na chińskim rynku. Do jego sukcesów można zaliczyć liczne kampanie marketingowe oraz współpracę z wieloma wpływowymi markami z całego świata.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj