Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Zjedz schaboszczaka – uratuj zwierzaka”: Stowarzyszenie Otwarte Klatki ruszyło z nietypową akcją

„Zjedz schaboszczaka – uratuj zwierzaka”: Stowarzyszenie Otwarte Klatki ruszyło z nietypową akcją
Z okazji Dnia Polskiej Żywności, który obchodzony jest 25 sierpnia br., stowarzyszenie Otwarte Klatki ruszyło z nową, nietypową akcją pod hasłem „Zjedz schaboszczaka – uratuj zwierzaka”, której celem jest poprawa warunków życia zwierząt hodowlanych.
O autorze
1 min czytania 2019-08-23

W ramach akcji stowarzyszenie Otwarte Klatki zachęca do tego, by 25 sierpnia br. zamówić wegańskiego schabowego w wybranych warszawskich restauracjach – Lokal Vegan Bistro, Vege Bistro, WypasAnie i Praska. Złotówka z każdego bezmięsnego kotleta przekazana zostanie na cele statutowe organizacji, która walczy o poprawę warunków życia zwierząt hodowlanych. 

Stowarzyszenie Otwarte Klatki zachęca do wzięcia udziału w akcji nie tylko wegetarian czy wegan, ale także te osoby, które mają sceptyczne nastawienie do diety roślinnej. Jak bowiem zapowiedzieli przedstawiciele organizacji, kotlety schabowe przygotowane przez restauracje, które biorą udział inicjatywie, udowodnią, że wegańskie alternatywy dań mięsnych mogą być praktycznie nie do odróżnienia swoich pierwowzorów.

zdjęcie: facebook.com/otwarteklatki

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W maju br. Prada Group, właściciel takich marek jak m.in. Prada czy Miu Miu, w ramach współpracy z koalicją Fur Free Alliance  (w Polsce reprezentowanej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki) postanowiła zrezygnować z wykorzystywania futer zwierzęcych we wszystkich swoich kolekcjach.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W związku ze Światowym Dniem Mleka Roślinnego, który wypada 22 sierpnia, ProVeg Polska ruszyło z humorystyczną kampanią zachęcającą do spróbowania mleka roślinnego pod hasłem „Roślinne jak mleko. Ty też spróbuj”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się