Marta Zarosa objęła stanowisko head of social audience w Open Mobi

Marta Zarosa, specjalistka ds. marketingu i biznesu, dołączyła do zespołu agencji Open Mobi. Swoje wieloletnie doświadczenie w influencer marketingu oraz branży digital wykorzysta do rozwoju i budowy nowych produktów Social Audience firmy.
O autorze
1 min czytania 2019-08-23

– Moim zadaniem będzie poszerzenie oferty produktów mobile, bazujących na mediach społecznościowych. Skupię się przede wszystkim na najszybciej rosnących platformach social, które jednocześnie cały czas są nowością w Polsce. Nierzadko dają one możliwość emisji niestandardowych form reklamy. Już teraz, dzięki bezpośredniej współpracy z wydawcami, możemy jako pierwsi na polskim rynku sprawnie realizować kampanię display m.in. w aplikacjach TikTok, Twitch czy Badoo. Największym wyzwaniem będzie zbudowanie od podstaw dedykowanych pakietów product placementowych, sprofilowanych na branże np. gamingową, lifestylową czy beauty, które pozwolą na natywną promocję marki. Chcemy stworzyć ofertę wychodzącą poza core biznesu agencji, czyli wyświetlanie reklam – mówi Marta Zarosa, head of social audience w Open Mobi.

Poprzednio Marta Zarosa związana była z indaHash, gdzie odpowiadała za dział sprzedaży pakietów reklamowych opartych o działania z influencerami w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych oraz na takich rynkach, jak Bliski Wschód, Afryka Północna i Południowa, Azja i Pacyfik. Pracowała z największymi klientami agencji mediowych, w tym Play, mBank, L’Oréal, Danone czy Nestlé. Największą cross-rynkową kampanię, która obejmowała obecność w 13 krajach, realizowała dla Huawei. Projekty influencer marketingowe Zarosa prowadziła również w MediaCom m.in. dla takich marek jak Coca-Cola i Sprite. Jej kampanie wielokrotnie nagradzano w konkursach MediaTrendy, Mixx Awards, Kreatury oraz Webstar.