24 września rozpoczęła się akcja edukacyjna „Chroń swój wzrok cały rok”, która ma na celu zwrócenie uwagi na konieczność ochrony oczu przed promieniami UV przez 365 dni w roku, zawsze, niezależnie od pogody. Kampania została zainicjowana w niestandardowy sposób, kiedy to wybrane pomniki w całej Polsce spojrzały na świat przez żółte okulary.
W ramach akcji zostało również przeprowadzone badanie przez TNS Polska dotyczące świadomości Polaków na temat szkodliwego działania promieni UV. W czasie trwania kampanii za pośrednictwem mediów oraz strony internetowej www.chronswojwzrok.pl organizatorzy edukują na temat szkodliwego wpływu niewidzialnych promieni UV na oczy. Zwieńczeniem będzie konkurs radiowy, który odbędzie się 10 października w Światowy Dzień Wzroku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Patronat nad akcją objęli Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-PZH oraz Katedra i Klinika Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Kampania jest realizowana na zlecenie firm Essilor i JZO.