Osiecka, Stary Marych, wrocławskie krasnale w kampanii edukacyjnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Osiecka, Stary Marych, wrocławskie krasnale w kampanii edukacyjnej

Agnieszka Osiecka w Warszawie, Stary Marych w Poznaniu czy krasnale we Wrocławiu – 24 września na jeden dzień wybrane pomniki założyły żółte okulary. Zainicjowały tym samym ogólnopolską kampanię edukacyjną „Chroń swój wzrok cały rok”, za której przygotowanie odpowiada Agencja Q&A Consulting.

24 września rozpoczęła się akcja edukacyjna „Chroń swój wzrok cały rok”, która ma na celu zwrócenie uwagi na konieczność ochrony oczu przed promieniami UV przez 365 dni w roku, zawsze, niezależnie od pogody. Kampania została zainicjowana w niestandardowy sposób, kiedy to wybrane pomniki w całej Polsce spojrzały na świat przez żółte okulary.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach akcji zostało również przeprowadzone badanie przez TNS Polska dotyczące świadomości Polaków na temat szkodliwego działania promieni UV. W czasie trwania kampanii za pośrednictwem mediów oraz strony internetowej www.chronswojwzrok.pl organizatorzy edukują na temat szkodliwego wpływu niewidzialnych promieni UV na oczy. Zwieńczeniem będzie konkurs radiowy, który odbędzie się 10 października w Światowy Dzień Wzroku.

Patronat nad akcją objęli Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-PZH oraz Katedra i Klinika Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Kampania jest realizowana na zlecenie firm Essilor i JZO.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij